Gå til innhold

Har kikket etter søskenvogn idag. Ikke lett å velge....

Anbefalte innlegg

Hvis Bugaloo hadde tvilling/søskenvogn ville jeg ikke vært i tvil. Den er så stilig og komfortabel både for mor og barn. Kule farger, megabra demper, deilig og myk inni.......drøm.....jeg vurderte til om med om min 15 mnd gamle baby kunne stå på søskenbrett hehe...............Den var litt drøy. Så nå leter jeg etter annen vogn. Noen som har sett noen som kan måle seg med Bugaloo??????

I dag har jeg også sett på

*Basson: Hun som solgte den var ikke noe begeistret for den???

*Teutonia: Godt valg, men kjedelige farger :o( Men kanskje mest fornuftig

*Brio: veldig liten plass til barna

*Easy Walker: Kule farger, men kanskje ikke den beste vogna for norske forhold. Men den har vært best i test?

*Emmaljunga: Forferdelige farger, men utrolig bra vogn.

Ikke som kan måle seg med Bugaloo :o(

Virker kanskje som jeg er en utstyrsfrik, men en god vogn er viktig. Jeg bruker den flere timer hver dag. Den skal være god å gå med og behagelig for barnet. Siden det er sommer når barnet blir født hadde det også vært gøy med en fresh farge.

Flere som leter etter slik vogn og kan dele erfaringene med meg??? Takk for hjelp :o) Ha en megabra dag!!!

Fortsetter under...

jeg skjønner godt at du er bevisst på vogn. det er jo kjempeviktig og veldig smart siden, som du sier, du bruker den flere timer hver dag.

når det kommer til søskenvogn så ser jeg folk gå rundt med mye rart :)

min søster har easy walker til sine (samme aldersforskjell som deg) og hun er kjempefornøyd, men nå tror ikke jeg hun har prøvd så mange andre. jeg tror uansett det er en triveligere variant enn den hvor du putter babyen inn i en "hylle" under det største barnet.

Jeg skal selv ha bugaboo og i mitt tilfelle er storebror på snart 9 nesten litt lei seg for at han er for stor for søskenbrett! hehe.

var ikke mye til hjelp dette her, men skitt au :)

lykke til med leitinga!

Ja, den vogna er kjempefin. Har ikke sett den i virkeligheten, men den ser veldig bra ut på bildet. Lurer litt på den lyseblå. Har til og med vært i kontakt med bugaboo. De jobber med å lage en dobbelvogn, men vet ikke når den blir ferdig :o) Lurer på hvordan kvaliteten er på Firstwheels. Tror vi kommer til å reise en tur til Sverige for å se på den. Vet du om noen selger den i Norge?

Hei!

Var ei dame som solgte nye Firstwheels på finn.no, men har ikke sett noe til henne på en stund. Jeg sendte mail til henne fordi jeg lurte på kvalitet og brukervennlighet, hun sa de best kunne sammenlignes med bugaboo.

Jeg bestilte Firstwheels City Twin fra kiddies24.com idag, gleder meg utrolig mye. Det var ca. 3 uker leveringstid. Skal oppdatere deg så fort jeg har fått den!

Annonse

Vi har sett på de fleste søskenvogner og vi er ikke i tvil, vi skal kjøpe TFK Twinner Twist! Den er nok av de dyreste, men den har i gjengjeld alt det vi krever av en vogn pluss litt til:) Den har håndbrems, noe vi har blitt avhengig av og som man sikkert trenger enda mer på en søskenvogn i nedoverbakke!

Man sparer også en god del ved å kjøpe den fra www.babyjungle.nl

Det som er kjedelig med den vogna, er at den får du bare med en kalesje. Det er også deilig med separate fotstøtter. Men den er jo veldig stilig. Vet ikke om du kan ha bagen mot deg når du bruker sportsdelen? Vel, jeg fant en annen oversikt også. Sjekk denne :

http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php

Greit å ha alle fordeler og ulemper før man bestemmer seg. Jeg syntes det er vanskelig å bestemme seg. Høyest for meg er nok Firstwheel nå. Men venter og ser :o)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...