Gå til innhold

Så det er her dere er !! Jippi !!

ABC10

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Lenge siden sist! Jeg har vært svært lite her inne siden jul, de få gangene jeg har vært inne på 1.trim så har jeg ikke sett noen av dere gode-gode støttespillere !! Så gleden idag når jeg fant dere er stooooor!!

Vi som har slitt slik før vi ble gravide har en helt annen forhistorie for graviditeten og derfor er det så godt at vi fikk en egen side, for det er ingen som dere når det kommer til å forstå hvordan det er med følelser som svinger og usikkerheten som hele tiden er der.

Jeg har vært temmelig slått ut den siste mnd. av svangerskapstrøtthet og kvalme, enten sov jeg eller så var jeg helt slått ut, men det gjør ingen ting ! så lenge dette går bra ! Eneste er at når du er så sliten hele tiden så kommer det mange destruktive tanker og tiden blir så laaaang.

Jeg må innrømme at jeg er ekstra spent idag for imorgen skal vi på UL da er jeg 12+1 og håper så fælt at alt er bra, gleder meg bare til denne dagen er over og undersøkelsen er unnagjordt, forhåpentligvis så turner den lille rundt der inne...

Var på UL når jeg var 6+1 og da så vi at hjertet slo, og det var betryggende da....men det er jo nå så lenge siden...

Ønsker dere alle LYKKE til og gleder meg til å følge dere og svangerskapene deres fremover !

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

Hei Tullemor !

Forstår bekymringen din men husk det er VELDIG vanlig med blødning rundt den tiden du er, selv blødde jeg som en sterk mens en halv dag når jeg var på dag 15, men den holdt seg fast. Men følelsene går i berg og dalbane på slike dager.

Hold fast på at så lenge Hcg nivået stiger så er det kjempebra !!

Ønsker deg masse lykke til !

Klem

Annonse

Mer liv skal bli !! Tror jeg allerede har svart på 10 innlegg...

Men nå må jeg gi meg for jeg skal reise hjem og lage middag....hmm hva skal det bli idag, har vært fisk både mandag og igår...har litt dilla på det. Har dilla på så mye sunne saker som jeg spiste svært lite av tidligere...men det er jo bare bra at det er slik.

Jeg kommer med et innlegg imorgen når jeg har fått vært på UL.

Klem

Hei!

Så bra at du har funnet veien inn hit. Begynte å lure skjønner du, på hvor det har blitt av deg.

Blir spennende med ultralyd. Kanskje de klarer å se hva det er også :)

Jeg skal på UL neste torsdag. Da er jeg 18+1. Håper de ser hva det er da. Er såå spent!!

Klem

Som du ser på et annet innlegg, er min glede like stor!! jeg kjenner ikke deg så godt men det kan vi gjøre noe med!!

Helt enig vanskelig å passe inn på 1.trimester trodde det skulle bli bedre på 2.trimester men den gang ei - kanskje en smule.....

Jeg har vært syk og kvalm siden begynnelsen av svangerskapet. sykemeldt fra uke 9 og er fortsatt hjemme, det er slitsomt men jeg tenker at jeg er heldig som er gravid!!! merkelig det er fortsatt nesten vanskelig å tro..... det er herlig å se en ordentlig liten person der inne på 12 uker ul. pass på å ikke tiss rett på forhånd, da kommer livmora litt opp og da er det lettere å se mer og få gode bilder. du skal se at ungen nok danser litt for deg!!!

klem

Åååååååå, du din tullehøne!!!! ;o)))))

Der er du jo!!!! Uff, nå ble jeg letta.....

Vi har jo spørt etter deg og sett etter deg i fler uker tidligere, og jeg må jo innrømme at jeg trodde det ikke gikk så bra.... Men der er du jo!!!!

JIPPI JIPPI JIPPI!!!! :-))))))))

Hvor har du holdt deg da? Dette formuet ble vel opprettet for 2 uker siden....før det har vi vært inne på ass.

Var du også på UL 6+1? Jeg også!:-))) Så bare en hvit prikk som blinket og det var hjerte som slo.

Men du - gled deg til imorgen!!!!! Åh, herregud for en opplevelse!!!!!! Og jeg fikk UL utvendig. Det var jo en velsignelse etter gammelt*knis*

Nei, så kjekt å høre lyd fra deg igjen, ABC! Ja, vi to er jo helt likt også.Har du vært hos legen? Jeg skal dit på første runde imorgen. Skal til jordmor om 3 uker.

Fikk du satt inn 2 egg? Men du har en der inne?

Gleder meg til å høre fra deg igjen!

Ta vare på deg selv så lenge!

Mange klemmer:o)))

Så godt å høre at jeg har vært savnet kjære Ivf !!

Grunnen til at jeg ikke har funnet dere er at jeg har fått vært svært lite inne i år. Har vært sykemeldt med svangerskaps trøtthet og kvalme, har ikke orket noen ting.

Men nå er jeg mye bedre, det er som de sier at uke 12 er et skille !!

Har idag vært på UL ....kjempemorro, nå skal jeg endelig senke skuldrene og begynne å glede meg 100%. Jeg legger ut eget innlegg ang.denne ul.

Ja jeg var også til UL når jeg var 6+1 og så som deg et hjerte som slo, men ikke så mye mer, det var stor forskjell på den idag !! nå er jeg 12+1. Vi satte inn to men det er en det har blitt, det er vel 25% sjanse for tvillinger når man setter inn to.

Vi snakkes !

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...