februarfødende Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 leste i et tidligere inlegg,at å sette føttene i isvann i 20 min skulle sette igang riene.Jeg gjorde det i går kveld,har hatt sterke tak i magen siden 3 i natt.stoppet opp for en time siden..tror jeg skal hente frem bøtten igjen:)et bra tips tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 hvis du ska prøv d igjen, gi beskjed kor d går:) når har du termin?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 dette må jeg prøve jeg også..har hørt det av flere at det skal virke
februarfødende Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 ja sitter i med beina i en bøtte med isbiter nå...brrr..kaldt:)men verdt det.har temin 11 februar
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Oj, så spennende ! jeg har hatt totalt DILLA på isbiter i flere mnd nå, har spist et lass i dag også. Kanskje dette kan være noe for meg? SÅ kan jeg spise isbiter, mens jeg sitter med beina i nydelig, kaldt og friskt vann med isbiter flytende rundt ...?? hehe. Høres veldig fristende ut i seg selv, og vertfall viss det kan være med på å modne kroppen til fødsel. Hold oss oppdatert da !
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 men korsen klara du å ha beinan så lenge i vann? e jo isekaldt...:(brrrrrr
februarfødende Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2007 ta en pause med jevne mellomrom:)pass på så du ikkje får frostskada.ikke det som er poenget
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 jeeiii!!!det virker...har sittet ca 10 min.har hatt 2 kraftige tak siden:)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Så spennende! Det skal jeg prøve i kveld også! Du får holde oss informert utover dagen:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Uhh, kan det der være særlig sunt da??
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 ååå... dette vil jeg også prøve! må bare komme litt nermere termin..
fiona71*2pp Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 E det her seriøst. ?? Funke det?? Altså hvis det gjør det, så si fra, for da ska æ svarte ta legge føten på is her også )
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 Ja, hørtes smart ut. Urinveisinfeksjoner og annet dritt som også kan komme av kalde bein gjør ingenting, så lenge ungen kommer ut. Hva med å la kroppen vente til den er klar?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #17 Skrevet 31. januar 2007 tenker litt på det jeg også.. Kan ikke være så veldig sunt for resten av kroppen i denne influensatiden...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #18 Skrevet 31. januar 2007 dette vil jeg og prøve, men må ha snø i bøtta. har ikke isbiter klart. håper dette funker, har temin imårgen
Mane76 Skrevet 31. januar 2007 #19 Skrevet 31. januar 2007 Morsomt at du har dilla på isbiter... Det hadde jeg med førstemann. Spiste to brett for dagen, eller rettere sagt tygget to brett for dagen. Tror du jeg var populær hjemme? *KNASE-KNASE*
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 31. januar 2007 #20 Skrevet 31. januar 2007 jeg gjorde dette for noen dager siden,merket ikke forskjell bare dypt nedfryste føtter:( men nå sitter jeg her med noe som ligner rier,men tviler på at det var vannet som hadde noe med det og gjøre... men men alle er forskjellige kanskje det fungerer på deg:) lykker til
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #21 Skrevet 31. januar 2007 når kan man begynne å teste dette da? Skader jo ikke å prøve så lenge man ikke sitter til man blir syk av det! Men lite vits 5 uker før termin! hehe...
mona_k og lille brage;) Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 uff sjønner ikke hvordan dere unngår å bli dausjuke jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Så et program på NG i går ang forkjølelse og kulde. De hadde testet to grupper, hvorav den ene satt m beina i kaldt vann. De som satt m beina i kaldt vann hadde mye større sjanse til å bli forkjøla de nærmeste dagene. Kan ikke dere isvann-damer fortelle oss om dere blir forkjøla? Hadde vært interessant å se om undersøkelsen har noe i seg.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #24 Skrevet 1. februar 2007 Så "kult" å høre at det er flere som har dilla på isbiter?? Vi kjøpte side by side kjøleskap i sommer, og jeg spiser omtrent to liter isbiter som MINIMUM pr dag. Det er ikke snakk om å knaske en og annen isbit, nei det er FULLE halvliters glass.. OG vesla reagerer skikkelig på det stakkar.. Det blir nok kaldt.. Men til å sette bena i isvann?? Nei takk- jeg fryser nok som jeg gjør på bena, og tror hun kommer når hun er klar. Jeg har vært klar lenge- er forberedt på at det er både en, to og tre uker igjen! Eller at hun kommer i morgen?
6Ymamma Skrevet 1. februar 2007 #25 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Dette vil jeg også prøve! Kan vi ikke lage en tråd om istesterne da? Så ALLE som tester dette skriver hvor langt de er på vei, hvor lenge de satt og hvilken reaksjon kroppen hadde til dette =) Jeg er akkurat ferdig med en forkjølelse og har termin om 4 dager.... hmmm dette må prøves ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå