Gå til innhold

Veldig sutrete baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har sutret i over en uke, sutrer når han spiser, når jeg steller han, når vi triller, når vi leker... ikke likt han å være så sutrete, har jo vært det før også i perioder, men nå har han vært kjempesutrete i over en uke. Hva kan det være som plager han? har ingen tegn på sykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han mange mnd gammel? Kan høres ut som det er tenner på gang. Min bruker også å være sånn til tider... Da bruker det å hjelpe å sove litt for min kar. Kan jo hende at han trenger litt mer søvn..Prøv å putte inn noen ekstra blunder i løpet av dagen. Men det er ikke lett når de er sånn. Man vet som regler ikke hva det er før det er over..

Skrevet

Min lille tass sutrer også mye, men jeg tror han bare er selskapsyk,for så fort jeg gir han noen form for oppmerksomhet smiler han som en sol, blitt veldig mammadalt også, for han er mer sutrete når pappaen holder på med han. Når vi triller vogn eller kjører bil er det sutring sutring sutring, ikke alltid og hele tiden, men mye.

Håper dette bare kan være en fase, og at det snart går over.

Hvor gammel er gutten din? min er snart 15 uker.

Skrevet

Min gutt er over 7 mnd, har alledrede fåt to tenner ned, men det virker ikke som det er flere tenner på gang.. Han sover egentlig ganske mye, sover hele natter og 3 blunder på dagtid. Har sovet litt ekstra siste dagene, men ikke blitt noe bedre når han våkner. Bare lurer på hva det kan være siden det har vart så lenge, kan ikke huske at han har vært så sutrete (ikke etter at han ble 3 mnd ihvertfall). Men det blir vel litt for dumt å ringe legen, han virker jo ikke syk, så det er vel ingenting han kan gjøre heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...