Gå til innhold

LEI NÅ!!!!

IZ<3Marcus<3Leonora<3

Anbefalte innlegg

er i uke 32 og er møkk lei hele greia! Har pressetrang hver gang jeg er på do og har kynnere som er ganske kraftige fra tid til annen. Støl og har en merkverdig press følelse nedentil. vet ikke om dette er normalt for jeg har jo 8 uker igjen..men bekkenløsning og vond rygg er på plass, ikke takler jeg den store magen heller. Føler meg som en flodhest og jeg liker ikke veie mer enn jeg må. Går jo ut over ungen viss jeg ikke spiser. Jeg spiser kun sundt og jeg får dårlig samvittighet ovenfor ungen viss jeg ikke er sulten og ikke har spist på en dag. Noen gode råd. Jeg er klar over dårlig selvtillit, men trodde jeg skulle nyte svangerskapet mer enn det jeg gjør. Men nå er det bare brydderi. Fått streptokokker infeksjon for andre gang og blir ikke ordentlig frisk pga jeg ikke kan ta riktige medisiner. Er lei av og være deppa, vil ut og trene og leve normalt, ha barnevogn og gå å trille. Holde nurket mitt i armene, lengter etter og se hvordan han ser ut.

Vurderer og drikke sånn "forløsnings te" eller ta akupunktur for og forløse barnet så det kommer om 5 uker i stede....

Fortsetter under...

Hei du... uff kjenner meg veldig godt igjen der... kjedelig å gå sånn, men forhåpentligvis er detbare for en liten periode... når det nærmer seg enda mer får de fleste en veldig "opptur" og blir veldig energiske...

Syns ikke du skal gjøre noe for å framprovosere fødselen og det vil heller ikke skje no om det ikke er klart "der nede"

Babyen din trenger all den tid den kan få der hvor han hun har det best akkurat nå og det er i magen din... blir den født nå er det selvfølgelig ikke no farlig men det kan være litt "startvansker"

Skjønner godt du er lei av å være syk også.. tar ekstra på når du i tillegg er gravid... prøv å ta vare på deg selv så godt du kan og pass på å bli litt skjemt bort.. det fortjener du virkelig...

Håper at det snart letter litt for deg og at du går den siste tiden friskt og positivt i møte... tenk på det lille mirakelet som ligger og godgjør seg i magen din!

Masse masse lykke til og håper den siste tiden går fort for din del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...