Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 hva gjør man da? noen tips om hvordan man får han til å like det? og skal jeg kutte ut mme da?
krølle... Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Vi har puttet bittelitt eplejuice i vannet for å venne Håkon til å drikke noe med annen konsistens enn melk. Mindre og mindre juice i for hver gang... Vet ikke om det er noen lur metode, men funket fint for oss.
*guttemamma* Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Da min gutt var 8 mnd var han heller ikke så glad i vann. Du trenger ikke kutte ut mme, men prøv heller å tilby ofte i løpet av hele dagen. Ha vann stående og tilgjengelig hele tiden, tilby under måltider, så venner han seg til det etter hvert..
petiteM's Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Har samme "problem" med vesla på snart 9mnd. Ammer til hvert måltid, og avføringen er myk og fin, men vil gjerne at hun skal få i seg mer vann. Her i huset ser det ut som det har med administrasjonsform å gjøre. Dvs. hun vil ikke ha fra sine egne flasker, men drikker mer enn gjerne fra mine flasker med "sportscap". Så kanskje du skal prøve å gi vann på en annen måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå