Gå til innhold

Da har jeg kjøpt det første plagget til babyen min!

elly belly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

I dag har jeg vært på min 3. ultralyd på 12 uker... Litt nervøs for å miste igjen ja. Men det gikk fint og det var nok en gang beroligende å se den lille kroppen. Har vokst seg til 5-6 cm og hodet hadde en diameter på 2 cm som er helt etter skjema. Nå tror jeg at jeg kan slå meg til ro frem til den obligatoriske ultralyden i uke 18. Hihi

Har slitt med kvalme og oppkast siden jul og denne uka har nesten vært verst. Jeg har gått ned i vekt og sover dårlig om natta og er generelt utrolig sliten og tar lett til tårene. Men uansett hvor sjaber jeg var i dag etter ultralyden så fikk jeg kreket meg til en babybutikk og kjøpte en nusselig hvit sparkebukse til nurket! Kjøpte også en sånn "hørelur" fra Bam Bam som pappan kan legge mot magen og høre hjertelyden gjennom.

Besteforeldre og nærmeste familie er allerede helt i ekstase, så nå gleder vi oss bare til å lette på sløret og fortelle den søte, lille hemmeligheten til resten av verden.

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

li-li , min gode gode venn :)

Så godt å høre at alt var bra :) Det gleder meg også vet du!

Jeg har enda ikke fått bestilt time til UL, men skal prøve å få til en

dag snarest nå.. Det er bare så langt unna her vi bor, også har vi enda

ikke fått hentet bilen vår.. Og jeg HATER å sitte i en fullstappa buss og

være kvalm..

Håper på samme resultat som deg jeg, og at jeg også skal senke

skuldre og kjøpe babytøy :) Å, som jeg gleder meg til å kjøpe bittesmå

klær.. *sukk*

Snakkes på msn en dag da snuppa :)

KLEMMER

Det er jo svært mye som skal til for at noe går galt nå når 12ukers UL er bra. (det er forsovidt før 8uke de fleste fostere dør har jeg hørt) så nå kan du være trygg og stole på at dette går bra!!! sånn hørelur må jeg også skaffe tror jeg så pappaen kan kose seg litt. vet ikke helt hvor jeg kan få tak i det her da......

klem

Hei sailor!

En hørelur har de på de største og fleste barnebutikker. Merket heter Bam Bam så hvis du ikke finner det noe sted kan du sjekke ut: www.bambam.nl

Vi har testet den allerede men det er nok for tidlig å høre noe enda. Må vente til bebisen blir litt større. :o) Men den funket på oss og katta, så det var ikke et dårlig kjøp. ;o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...