Gå til innhold

Hvor mye sover barna deres på dagtid?


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig heldig i og med at Erik kan sove opptil 7 timer i strekk om natta. Men på dagtid er det ganske håpløst. Han sover omtrent ikke, og blir selvfølgelig veldig grinete av det. Det eneste som kan få han til å sove er hvis jeg går tur, og det kan jeg jo ikke gjøre hele dagen:-)

 

Hvis jeg stopper vogna når vi er på tur, våkner han med en gang, også sovner han igjen hvis jeg triller videre.

 

Får jo ikke gjort så mye husarbeid og ærend når det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, hun sover godt om natta, og nesten ikke på dagen, hun sovner i armene mine, men så fort jeg legger henne ned, så våkner hun. Også vil hun ha masse oppmerksomhet! Så det blir lite spising og dusjing her i huset, før pappan kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt det er flere! han sover i vogna si enda, etter turen, håper han kan sove en stund nå, og at det kan bli en vane. Ellers blir jeg utslitt kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre og mindre desverre... hun våkner så fort jeg legger henne ned,og jeg har ingen intensjoner om å la henne få sove i fanget eller kun når vi triller så det blir ofte til at det tar noen timer med kamp før hun sovner. I dag har vi holdt på i 3 timer, og først nå (forhåpentligvis) har hun sovna, men nå skal vi hente lillegutt i barnehagen så nå må jeg flytte henne over i vogna.

Hun sover ikke spesielt mye på natta heller, skal kun sove med meg, og i natt har det resultert i pupp en gang i timen.

Små sliten å lei ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det oxo mest soving på natta... ,men da har vi jo klart å snu døgnet riktig.. amalie sover oxo kun hvis vi går tur omtrent, en gang i blandt sovner hun inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...