Gå til innhold

"bli-gravid-piller" fra helsekost..intr noen??

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte noen piller fra helsekost da vi slet med å bli gravide for 2 gang..men så plutselig ble jeg gravid da,etter å ha gått på de i noen dager(de stimulerer hormonene)Så nå sitter jeg med så og si ubrukte piller,nesten 100 kapsler med Lecitin,ca 90 kaplser hvetekimolje,ca 100 tab Sink Asporotate og ca 260 tab med Kelpasan...noen som er intr i disse?Jeg betalte ca 500 kr for alt sammen,men du skal få de VELDIG BILLIGE altså:)) Jeg fikk beskjed fra hk,at de stimulerer hormonene i kroppen,slik at de som KAN bli gravide på den naturlige måten,blir raskere gravid da..Dette er ikke noen form for mirakel piller for de som har en medisinsk grunn for barnløshet da(bare for å oppklare det)

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen alle sammen:)

Det står på pilleglassene hvor mange du skal ta av hver!Feks den der Kelpasan,kan man ta 4 av per dag,da er virkningen størst:) Jeg fant ut at tilsammen skulle man ta 9 piller om dagen..ohoiiiiii:-)

Lykke til alle sammen inn her!!!Klæm

Hei:)

Jeg har ei tante som jobber med slikt,jeg hadde exu i sommer,etter å ha forsøkt i 8 mnd med nr 2,så gikk det selvfølgelig galt da:/ Så jeg var deppa og nedfor,og da kom min kloke tante på at jadda,det fantes jo vitaminer som "hjelper" hormonene på rett kjøl:) Ho hadde masse dokumentasjon på disse da,men jeg måtte ikke ha kjempehøye forventninger selvfølgelig..Men jeg tok ikke så mye av disse,før jeg fant ut at jeg var gravid jo:))))) om det skyldes pillene el ei,aner vi ikke,men det driter vi jo i,hehe!!!!Skader ikke å prøve ihvertfall!!Vitamin E feks,er jo kjent for å hjelpe hormoner ved graviditet da...Lykke til:)

Annonse

da skal jeg også prøve dette:) skal kjøpe det i morgen

men jeg luerer på en ting til..siden man skal ta så mye sammen,er det en egen dose for disse sammensettningene eller skal jeg bare følge det som står på vær pakke?

hvor mange tok du av vær tablett?pr dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...