atlje Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har nå i to netter slitt med regelmessige tak som gjør noe så helt fantastisk vondt....de sitter mest bak i korsryggen, men også litt foran helt nederst på magen...de kommer hvert 5. min og bygger seg opp til en topp for å så forsvinne.... Jeg kan ligge i flere timer i senga å ta tiden på de og puste meg gjennom...og tilslutt tenker jeg...nei nå må vi dra...opp på bena..og poff borte?? går på badet..venter på nye...kommer ingen...spiser litt..legger meg og tilbake er de....igjen regelmessige...og så vonde at jeg må pese meg gjennom de....opp på bena igjen...poff borte.... en natt med pause...og neste natt..er det pinadø det samme!! Noen som har opplevd noe slikt...som kan komme med råd eller tips? Er forresten tre dager over i dag....
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 er nok noe på gang hos deg ja kanskje du snart får det lille vidunderet i amene dine.... misunner deg masse lykke til
Aurora73 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Heisann! Jeg har nok ringt til føden for å komme på en sjekk. Ettersom du er på overtid er det nok noe i "gjære". Kan tenkes at det er åpningsfasen din som er litt lang?? Vet ikke.... Kynnere skal jo ikke gjøre vondt. Ring du! LYKKE TIL!
atlje Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 har ringt og snakket med føden.... kan få komme inn å få noe å sove på om jeg vil det...jeg vil ikke bli satt i gang...selv hvor utålmodig jeg er..så vil jeg at ting skal skje av seg selv...vet det er det beste både for meg og barnet så lenge vi begge har det bra (nok) men det er nok maserier jeg har...så...det jobber iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå