Gå til innhold

Fastlege i Oslo Frognerbydel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er så misfornøyd med fastlegen min. Føler at jeg ikke får den oppfølgingen jeg trenger i det hele tatt. Man følger seg jo litt grønn når man er gravid for første gang. Er det noen som kan anbefalle en lege i bydelen Frogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en lege på Colosseum: Tone Fleicsher. Hun er er grei - litt kjapp og sånn men veldig grei og sånn "moderlig".

Hvis du trenger en lege som tar seg veldig god tid (finnes de?) er det kanskje lurt å finne en annen. Jeg er ihvertfall vedlig godt fornøyd med henne :)

Skrevet

det er jo veldig mange som ikke syns det er noe særlig å gå til lege når de er gravide. leger har ofte litt dårlig tid. har du vurdert jordmor? jeg har snakket med de i bydel frogner (dog ikke vært der ennå) og de er kjempesøte. jørdmødre er dessuten genuint interesserte i svangerskapet, og også i deg - og de vil helt sikkert kune gi deg det du trenger. de har telefon 23425215. legg igjen en beskjed dersom de ikke svarer, så ringer de deg tilbake.

det er jo dessuten fint å bli kjent med dem der nede i og med at det er der du kommer til å få oppfølging etter fødsel.

det ligger på solli plass (i sommerogata, rett ved vestkantbadet), men det visste du kanskje allerede!

lykke til i alle fall - og stå på til du får det du vil ha :)

Skrevet

hei -jeg går hos en sørlie på frogner legesenter. Han er ok, men kanskje vel medisinsk orientert (blodprøveanalyser).Men jeg får komme inn på dagen,og det synes jeg er viktig. Om hvor mye han kan om ulike symptomer etc er jeg vel mer usikker på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...