Nina-med passasjer Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 hei.håper noen kan hjelpe meg her.har hatt litt vondt magen ganske lenge.på siden av magen omtrent der hvor eggstokken er.har tenkt at det er jo livmora som vokser osv.men i dag er det helt sykt vondt.men bare akkurat der.når jeg trykker der går det vekk også når jeg slepper er det sinnsykt vondt igjen.håper noen kan hjelpe meg
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 kan desverre ikke hjelpe deg,men du kan jo ringe legen å høre.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ring legen og få dette sjekket.
Bebbies i magen Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har hatt sånn som du har, men uansett hva de fant ut at det var med meg hadde jeg ringt legen og fått det sjekket opp. Kanskje du kommer dit i dag. Men det skal sies at det ikke var noe farlig med meg, men de må jo sjekke opp først før de vet noe. Lykke til!
Lykkelig med 2 i magen! Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har hatt sånne smerter. Jeg oppsøkte lege og ble fortalt at smertene kom fordi båndene til livmora strekte seg, vanlig i perioder når magen vokser mye. Tror det er lurt å ringe lege uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå