bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 hjertet banker fort.(ikke så fort som hjertebank) kjener det dunker både i brystet og nede i magen..... hva skjer her da? ekko eller?
VinterSol+2 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 hehe, sjekk om du har samme puls på begge steder... jeg kan av og til kjenne hjerteslagene til baby på utsiden av magen, det føles som en liten tromme! (jeg kjenner ikke spark, så det er utrolig pussig å kjenne disse smådunkene fra hjertet!!)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 de dunkene du kjenner kan være din egen puls..min mage hopper når jeg ligger på ryggen,pulsen min som gjør det,har gjort det i alle år. men det kan også være barnet som hikker. tror nok du kjenner bevegelse snart.. (trodde ikke vi kunne kjenne hjertet til babyen utenpå magen...)???
VinterSol+2 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 på meg kan man visst det. Ikke alltid da. Men antagelig når baby ligger med ryggen til magen min, på en måte. Jeg syns også det hørtes rart ut, men fikk vite at dette kan gå an i enkelte tilfeller... (ikke av legen eller jordmor, men feks moren til en venninne av meg sa at det hadde hun kjent med to av tre barn selv..) Men det er ikke hele tida da. og det er jo ikke så sterkt at en kan kjenne det om en ikke ligger stille osv. men det var mannen min som oppdaget det da, jeg er stort sett for forstyrret av min egen puls..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 har kjent bevegelse i 2 dager. : )))) jeg lå ikke nå. jeg satt, sammenkrøpet, med beina inntil magen
VinterSol+2 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 er omtrent da jeg kan kjenne det og. innimellom. eller hvis jeg ligger på siden. Men nå er det flere dager siden sist. får håpe på et lite livstegn igjen snart, det er jo så hyggelig!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 i går kjente jeg han 2 ganger. da satt ejg på samme åte som nå, bare med en fot ned, så magen fløt liksom ut på den siden som jeg hadde foten ned. er også på den siden jeg kjenner bevegelser. så jeg tenkte han kanskje var litt irritert fordi at det ble litt trangt. he he
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2007 huff så mye trykkleif. går litt fort i svingene av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå