Gå til innhold

Tid for oppdatering... (Ikke les dette hvis du helst ikke vil høre solskinnshistorier akkurat nå... )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Tenkte jeg bare skulle komme med en ørliten oppdatering herfra. Kom på at jeg jo har jo "bodd" her inne på dette forumet en stund også, selv om jeg var av de heldige som fikk det til på første forsøk, og at jeg ikke har skrevet noe om hvordan saker og ting har gått.

Den 8. januar fikk vi hilse på mirakelet vårt. Det var en stor opplevelse! Etter flere år med prøving, nedslående prognoser, også for IVF og 9 måneders vettskremt venting kom vår lille prinsesse til verden med planlagt keisersnitt. Jeg kan nesten ikke tro det er sant, og må stadig bort å stryke vesla over kinnet eller ta henne opp å klemme på henne, snuse inn lukta og kjenne på silkebløt babyhud.

Jeg ønsker dere alle alt godt, og sender noen inderlige bønner om at dere får oppfylt deres høyeste ønske!

Stå på, mirakler skjer!

Varme klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg sier, syns det kos høre fra dere som har lykkes.. det gir oss andre håp... så skjønn hun er også da.. du er råheldig.. vi kommer etter vi også alle mann!!

Du må kose deg masse med henne for tiden går fort..

STOR KLEM TIL DEG OG SNUPPA..

Skrevet

Hei HMS! Har sendt deg en liten hilsen på "Gravide slitere".

:-)

Skrevet

Så koselig HMS.

Gratulerer så mye med den lille tulla. Kos deg masse fremover,tiden går så altfor fort. Lykke til videre:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med babyen ,Hms!

Dere går en spennende tid i møte nå, og nyt hvert sekund!

Tiden løper fort når de er så små, det er sikkert .

Gratulerer nok en gang og lykke til videre.

Skrevet

Hei HMS!

Så hyggelig å høre at du koser deg med vesle-jenta. Lykke til videre i amme-tåka:-)

Klem

Skrevet

Gratulerer med vesla:-)

Kos deg masse som småbarnsmor

Skrevet

Gratulerer så masse med lillejenta :o) :o)

Kos dere med henne alt dere kan, det er helt fantastisk!!

Klemmer fra

Skrevet

GRATULERER MED prinsessen!!!!!

Holder motet oppe her,vi vet du :-)

Kos deg med mirakelet ditt(heldig grisen....)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...