Gå til innhold

Hælledussen i natt ble jeg vettaskremt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et annet barn som gråt på Baby calen vår, fyttegrisen det var så ubehagelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? Går det virkelig ann! Det var nok guffent ja.

Skrevet

herrgud, hadde blitt dritskremt eg!!! Har ikke de felles koblingsenhet da slik at du får inn alle som er innen rekkevidde??

Skrevet

Huff, så ekkelt!!

Jeg ble også vettaskremt i natt. Kl halv fem hylte nemlig brannvarslerne her i huset. Jeg våknet nærmest i taket, det er ekkelt det. Aner ikke hvorfor de hylte.

Skrevet

Da må dere bytte frekvens da. Ikke noe farlig det...

Skrevet

Huff ja det var skikkelig ekkelt, og til morran i dag kunne vi høre noen som sa skarrete jeg vil ha eplejuice.. Bra sambo var hjemme:)

Må ha blitt skikkelig skremt du som ble vekket av brannalarmen:(

HI

Skrevet

Hehe, opplevde vi og. Da snuppa var 2 uker gammel, kom det plutselig "mamma, jeg vil ha vann".... Skjønte INGENTING! Ante ikke at det kunne gå så langt. Men skifta frekvens nå.

MEN HUSK: Andre kan og høre dere. Så IKKE ha hyggestund meg callingen på osv da=) hihi

Skrevet

Sånn er det her og......Men hører stor forskjell, for den ungen vi hører er såå mye større,han hoster hele tiden, og her om dagen så ropte han mamma veeeeldig lenge!! Det som er så drid er at hvis vi bytter kanal på calleren, så vil den ikke gjøre jobben sin, altså vi hører ikke vårt barn(og ja, vi skrudde begge to på kanal A) hehe....

Skrevet

he he greit å la være kanskje det ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...