Gå til innhold

Jeg er så glad!!!!(samme som ass.befr)

Vilde78

Anbefalte innlegg

Har vært på ultralyd nå, og der så vi et lite nurk med bankende hjerte!!! Er bare 8 uker på vei, og har vært så redd for at noe skal være galt med den lille spiren der inne. Men nå klarer jeg endelig å glede meg, legen sa at alt så helt normalt ut! Jeg er kjempekvalm for tida, men det var de bare gla for, det var visst et godt tegn. Så nå ønsker jeg all kvalme velkommen :-) Denne dagen føles bare helt fantastisk, svever på en liten sky og må se på bildet vi fikk av lille babyen vår hele tiden!

Ønsker alle dere andre gravide slitere masse lykke til videre!

Fortsetter under...

Så bra!! Vet det er en lettelse å se det bankende hjerte på skjermen.

Unner deg absolutt ikke den kvalmen, selv om det er ett godt tegn. Håper du slipper unna å være kvalm hele dagen i 3 måneder framover. Det skikkelig pyton!!!

Lykke til videre!!

Klem

Gratulerer!!! Da går alt bra skal du se. når hjerte slå i uke 8 er det svært liten sjanse for at noe går galt.!!! så nå kan du slippe jubelen løs.

Kvalmen ja, man har det forferdelig og legene er bare fordnøyd.... det er jo betryggende å ha noen symptomer men håper likevel du slipper unna de verste. (jeg er forsatt sykemeldt pga kvalme og oppkast uke 25.....)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...