Silker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Sitter å blar litt jeg... Ving,Saga,Star tour,Apollo... Har så lyst til å bestille tur!! Kanskje i september en gang, ikke så varmt for baby`n da. Har dere bestillt noe sommerferie enda, eller venter dere til dere har født og ser ann da?
Oi ..! Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har termin om 5 dager og har bestilt tur til Tyrkia første uken i juni
wirre;o) Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 jeg skal iallefall en uke eller to på hytta i kragerø (mest sannsynlig uten sambo), også blir det vel til at vi tar en tur til Hellas uttpå seinhøsten. Men jeg stresser ikke med å bestille, for de fleste hoteller har "egne" rom, som de ikke annonserer gjennom reisebyråer. Det blir ofte mye rimeligere og leie direkte fra hotellet og fikse flyreisen selv. Også må man jo selvfølgelig en langweekend til Køben iløpet av sommeren. Jeg regner ikke med at det blir noe vanskeligere med en baby som ekstra bagasje jeg... Er jeg naiv?
Mamman til M&E Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 I sommer blir det hytta på sørlandet og januar neste år blir det en lang deilig ferie til varmere strøk (ipappapermisjonen), kanskje Mauritsius (da nærmer gutten seg et år) :-) Kjekt å bla/surfe på nettet og drømme seg bort.
2 gutter og 1 jente Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 vi skal til england på besøk til svigerfamilien og i bryllup! Da skal jeg shoppe billige og flotte gutteklær!
propella Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Vi skal 11 dager til Italia! De kommende bestemødrene ga alle barna sine med følge flybillett til Roma i sommer, så vi blir et stort reisefølge på 13 personer. Hyggelig at min og samboers familie kommer så godt overens at de planlegger slik felles ferietur :-) Vi vet foreløpig ikke hvor de har leid feriehus, det er neste overraskelse. Det er hvertfall ved havet, og vi skal ha leiebil slik at det er mulighet for å dra på utflukter. Også skal vi til Risør i løpet av sommeren. Gleder meg forresten til å ta i bruk terassen og hagen i den nye boligen våres!
Philippa=) Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Vi reiser til Hellas om ett par mnd, og skal bu der ca halve tiden av permisjonen. Har familie der, men skal vel en tur hjem i sommer. Jeg kunnet tenkt meg på ferie til paris til høsten, men får se om vi gidder å reise. Blir vel nok frem å tilbake..... Men først må jeg få ut denne lille prinsessen først, er 40 uker idag.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Svigerinna mi (som har termin 1 mnd etter meg) og samboern hennes har leid ett feriehus i danmark som vi skal være ei uke på )
fiona71*2pp Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Vi har bestilt september tur tell Karphatos ( Hellas). Glæde mæ som en tulling. Vi ska reise me ett vennepar som å har en baby så det kan vel bli kos. Å veldi annerledes. Vi har vært der to gang før, og det har begge gangan vært en 14 dagers fest.. No blir det jo skikkelig ferie! Håpe bare det går greit å reise me en liten skatt på 8 mnd??
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Det går helt fint ja =)) Perfekt alder egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå