Omelia Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Ville bare presentere meg. Er passert de 35 og er en iherdig prøver :-) Har en jente på fire fra før. Mistet i mars 06 (MA i uke 15), og har mer eller mindre prøvd siden dess. Ting tar visst tid....... Har brukt disse sidene de siste månedene og "smuglest", synes nå det var påtide å komme ut av skapet :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen inn hit Omelia. Her er det hyggelig stemning, selv om vi alle egentlig ønsker å være her kortest mulig. Jeg har også opplevd MA (uke 18) i november 06. Begynner nå på vår 2. prøveperiode etter det. Håper snart en spire sitter hos oss begge. :-)
Omelia Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 På et eller annet tidspunkt..........så blir det klaff! Helt sikkert. Men å snike et par kjerringråd her inne, håper jeg ikke er dumt. Har igrunnen styrt unna det meste, men må innrømme at jeg igår gikk tilinnkjøp av Solvipect hostesaft. Delvis fordi jeg faktisk er syk for tiden, men litt også fordi jeg har lest mange plasser at det kan hjelpe på EL-slimet....:-) Tiden vil vise.
maritmora Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hei Omelia=) Velkommen ut av skapet! Hyggelig med nye brukere! Godt å vite at vi er mange som følger med, og bryr oss om hverandre.
Dolly Duck Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Hei og velkommen til oss! Trist å lese om din MA, spesielt siden den kom når dere nok hadde begynt å slappe av og tenke at ting går bra. Kjipe greier vi skal igjennom. Men som ei sa her så blir nok gleden desto større når vi endelig klarer det - for det skal vi!! Håper du får et fint opphold hos oss! =)
Omelia Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk alle sammen. Håper vi alle får et kort men minnerikt opphold her ja :-) Tilbake til Solvipecten min, er det noen av dere som har prøvd den eller hørt noe om den? Tok akkurat en slurk...:-)
atpåklatt08? Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 velkommen hit ja-et flott forum for oppmuntring og støtte og deling av sorger og gleder-håper det blir et kort opphold for deg. Solvipect-den er vel slimløsende? har aldri tenkt på at den virker på all slags slim. høres nesten litt skummelt i forhold til EL slim, men det kan jo kanskje slå ut to veier: frigjøres mere slim eller løses slimet opp før det har gjort joben sin?
martine68 Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Hei og vellkommen hit. Håper du får et kort og koselig opphold her inne. Når det gjelder Solvipect har jeg prøvd det og sluttet med det. Det hjalp ikke meg. Hva gjør en ikke for å få klaff. Min innstilling til dette er at man ikke skal la det være uprøvd. Det kan ikke skade å gjøre svømmeforholdene lettere ihvertfall. Lykke til :-)
Omelia Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2007 Sålenge ingen sier det kan skade så. Mener imidlertid å ha lest at den skal tas FØR EL og ikke etter da det kan hindre egget i å feste seg. Jeg tester, så tror jeg har rimelig god kontroll på når tid eggløsning skjer.
Cosima Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen hit Omelia! Håper du får et kort og fruktbart opphold her:o)
nungo Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Varm velkommen fra meg også :-) Vi også prøver på nr. 2 - har en jente på 3 år. Vi har vært prøvere i et år nå - har mistet to ganger (MA i uke 13 og SA i uke 9) i løpet av det året, så nå føler jeg at jeg har opplevet min andel av dette. Siste SA var i august, så det har tatt sin tid :-( Lykke til til deg - håper du slipper å vente så lenge.
Omelia Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk alle. Til deg nungo, enig med deg at du har hatt kvoten nå. Denne pp derimot, så skal det klaffe!!!
lykke8:) Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen hit. Det er et godt sted å komme med betroelser og hjertesukk. Og å bli oppmuntret og få gla`meldinger. Jeg fikk høre av min akupunktør at jeg var "tørr" og trengte å drikke rikelig. Noe jeg ikke er så flink til. Han anbefalte også linfrø og linfrøavkok fordi det var positivt for slimet i kroppen. Viktig for oss prøvere over 35. Lykke til..
*BLÅFUGL* Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Hei Omelia- velkommen inn hit . Så trist å høre at du har mistet i MA. Håper nå at det blir full klaff for deg snart! Jeg "kom ut av skapet" etter 1 års smuglesing i fjor sommer, og ble faktisk gravid etter 2 uker her inne...- håper det samme skjer for deg :-)). Det gikk dessverre galt for meg den gangen også(MA uke 22), men har ikke gitt opp håpet. Håper at vi raskt kan slå følge inn til de gravide- lykke til!!
Snart gravid Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 Ja da er vi to i samme båt, jeg går på sprøyter nå , som gjør at eggen skal modnes og bli større, det går etter planen. Men det er en ting jeg lurer på tips får jeg vel si, hvor ofte har dere sex når dere har eggløsning, det er jo som en timeplan, synes det er slitsomt og lysten ligger langt inne noen ganger, kan ikke drikke rødvin mitt i uka for å få lyst og stemning, er et bare jeg som føler det slik, noen som har noen tips. Jeg har en jente på snart 2 år, og hadde ikke det problemet før.
Omelia Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det blir litt timeplann, enig i det :-) Rundt dagene for eggløsning så prøver jeg likevel å forføre mannen daglig, selv om det kan vøre litt "slitsomt". Men mannen er litt overgitt da, for han har lest (!) at man ikke skal gjøre det mer enn annenhver dag. Forøvrig klager han på at det er lite sider for ham vedrørende dette. Der er vi damer mye heldigere og har mye mer stoff/sider å velge mellom! Fortsatt influensesyk og hjemme fra jobb. Kjenner formen begynner å komme seg, men trenger litt mer "helse" for å kunne klare kjøret ift at eggløsning nærmer seg om 1 til 3 dager. Jeg tester, og håper jeg finner den, og at jeg ikke finner den før tidligst imorgen. Så kan jeg gå til gynokolog med et "rent" underliv.........:-) Hun har nok sett det meste fra før, men det er rart med det... Gode tips til å få opp lysten? Rødvin hjelper jo, men i vår situasjon blir det vel ikke riktig å oppmuntre til for mye av det. Jeg har snakket noe med min mann om av og til manglende lyst, slik at jeg i de periodene får lov å ta initiativ når jeg føler for det, uten noe press eller sure miner fra ham. Det har hjulpet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå