Gå til innhold

April: Det var fint å være på tur ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

Vi koste oss masse... Gratis minibar og fruktfat og greier.. Luksus på 5-stjerners lugar!!!! Og gratis frokost i den flotte resturanten på Prinsesse Ragnhild. God middag og masse tid for oss selv på lugaren. Tv var det og greier!! Det var herlig!! -Og vi klarte selvfølgelig å bruke for masse penger nok en gang..hehe... Men jeg fikk meg nå en god deodorant og bodylotion, og altfor masse snop... Og caprisonne...hehe..vi er så barnslige...når andre fyller opp sekkene sine med sprit og resten av kvoten drar vi med oss 8 liter jus...-barnejus...hehehehheeh... -til oss selv!!!!!!! *knis* Var ikke i nærheten av å handle kvoten en gang..gubben kjøpte en liter gin -til sjefen... (han hadde spurt om det da..)

Så jeg fikk lest nesten en hel bok på turen, og spile kort og yatsy, og var vel to timer i land i Hirtshals. Kjøpte et sett med klær til babyen og et par sko til meg... Og 8000 klistremerker til snuppa..hihi,... Hun elsker å klistre..så vi tok godt i.. 10 kr for 1000 klistremerker!!! -Bra kjøp! Så nå trenger jeg ikke være gniten på klistremerkene mer,,hehe...

Trøtt og god var vi i seng halv 2 i natt...*znork* og opp igjen i dag for å kjøre gubben på jobb (bil 2 er til EU-godkjenning), og så hente snuppa hos svigers... OG så skulle jeg passe gutten til ei venninde en drøy time...fytti jeg er så trøtt nå at jeg stuper snart... Blir loppekassen klokka ni i kveld tror jeg...

Men anbefales virkelig å ta seg en tur over dammen altså!! Bare for å slappe litt av... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er flinke å komme dere ut av huset altså. Gjør så utrolig mye kjekt sammen. Godt å få tid for seg selv.

Det var mye klistremerker gitt - og jus ja hvorfor ikke. Vel så godt det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...