Gå til innhold

Uff og nei.... Gyn misstenker EXU!!! :-(((

Anbefalte innlegg

Var hos gyn i dag. fikk svar på hcg prøven min... bare 142 :-/

Hadde kraftige smerter i den ene siden i går, slik at jeg ikke kunne stå. Har også blødd litt opp og ned. ikke mye, men litt. Så han tok ul på meg, men så ingenting i livmoren... enten fordi det var for tidlig, eller pga exu. han så i eggstokken, men ikke der heller kunne han se noe. han så heller ikke blod. så vi tok ny blodprøve, og han sa :"vi lar blodprøven avgjøre..men det ser ikke lyst ut" jeg er egentlig ca 5+1

med streng beskjed om å kontakte sykehuset ved akutte smerter igjen, og å komme meg rett inn. pga misstanke om svangerskap utenfor livmoren, sitter jeg på jobb og forsøker å få tiden til å gå. kunne ringe tilbake i morgen etter tolv....

det er lenge til i morgen........ :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8025114-uff-og-nei-gyn-misstenker-exu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg, det var ikke noe koselig å lese nei. Hva er EXU? Hvis det er blodprøven som skal avgjøre, når får du svar på den da? Ingen trivelig melding å få om at dette ikke ser bra ut. Har sett du har vært aktiv her inne, så det var trist å lese at du sliter nå.

Ta det med ro nå...kanskje du skal sykmelde deg.

Er litt trist selv i dag. Fikk mensen, etter bare 18 dager. Men, det blir jo ingenting i forhold til det du går igjennom nå. Når en endelig er blitt gravid blir sorgen større når det ikke er sikkert at det går bra.

Men hold motet oppe. Det kan jo faktisk gå bra.

Jeg er utrolig nervøs.... jeg håper jo, men.... dette blir i såfall 4 gangen jeg ikke får bære fram.... er liksom helt matt.... orker ikke være lei meg engang. :-( men om det er tilfelle, blir det nok en pause på meg....

exu = svangerskap utenfor livmoren..... så da må embryoet fjernes.... det er farlig både for meg og spiren....

Kjenner følelsen, vente å ikke få mensen, men så kommer hun likevell. det som er greit med det, er at det går som regel over etter noen dager, så er du klar for ny fersk igjen.

LYKKE TIL!! :-)

Uffa ja, det høres ut som du har gode erfaringer på dette du. Men skjønner ikke det med at syklusen bare ble på 18 dager. Hadde en sa i jula, så det er vel den som kødder med meg.

Jeg håper inderlig at det går bra med deg. Ventetida til morgendagen må vel føles som en hel evighet. Krysser fingrene for at du får de svarene du ønsker deg. Ikke gi opp.

Mange klemmer sendes herfra

Annonse

huff,vet hva du går igjennom altså..hadde selv en EXU i fjor sommer,det gikk så langt at egglederen sprakk,og jeg ble lagt inn med akutte magesmerter i uke 9:( måtte fjerne ene egglederen da,og restene inni der(med lapraskopi)HCG steg hos meg,men ikke slik det skal gjøre da..Er nå gravid igjen,så du må bare ha et håp om at det ordner seg tilslutt!!!!Håper jo det IKKE er exu hos deg da!!!!klem:)

Annonse

Nei, og nei, så trist!!!

Men jeg kan jo prøve å holde håpet oppe, jeg hadde også lavt HCG nivå og store smerter i uke 5, og ble sendt p¨å sykehus i hui og hast pga mistanke om EXU.

Nå har jeg ei nydeli snuppe på 21 mnd!!!

Krysser fingrene for deg *klem*

Neiiii,det er ikke sant!!!!! fy faen,dette er så forbanna urettferdig,altså! Hvorfor i helv.... må vi som sliter bli straffa med sånt også,hæh???

Jeg håper og håper,og krysser alt jeg har for at gyn. har ugrunnede mistanker,kjære deg.

Masse klemmer og gode tanker din vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...