Gå til innhold

Uff og nei.... Gyn misstenker EXU!!!


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Var hos gyn i dag. fikk svar på hcg prøven min... bare 142 :-/

Hadde kraftige smerter i den ene siden i går, slik at jeg ikke kunne stå. Har også blødd litt opp og ned. ikke mye, men litt. Så han tok ul på meg, men så ingenting i livmoren... enten fordi det var for tidlig, eller pga exu. han så i eggstokken, men ikke der heller kunne han se noe. han så heller ikke blod. så vi tok ny blodprøve, og han sa :"vi lar blodprøven avgjøre..men det ser ikke lyst ut"

 

med streng beskjed om å kontakte sykehuset ved akutte smerter igjen, og å komme meg rett inn. pga misstanke om svangerskap utenfor livmoren, sitter jeg på jobb og forsøker å få tiden til å gå. kunne ringe tilbake i morgen etter tolv....

 

 

det er lenge til i morgen........ :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trasig, noen tunge timer du har foran deg nå. Håper på det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei...no ble eg kjempe lei meg på dine vegne..kor trist..

Men krysse fingre for at d kanskje e et lite håp om at blodprøven e positiv.

Forstår godt d e vanskelig å jobbe idag..

 

Håpe d går fint for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper hcgen stiger som den skal.... *håper*

synes faktisk det er godt å være på jobb jeg, da har jeg noe annet å tenke på. men tanken kommer jo hele tiden tilbake....

 

:-/

 

det er håp, men muligheten for at det går bra, er jo så som så.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor langt på vei e du??

Ska du ta ny test imåro for å sjekke hcg verdiene?

Håpe håpe håpe de stiger og stiger og stiger..

Utrolig ekkelt å gå rundt å ikkje vite

 

Har du hatt blødninger?

 

Må si eg vet om ei som kom til UL og de fant heller ingenting..men d viste seg ho va kortere enn de hadde trodd. Så d e jo lov å håpe hvertfall..

Men vil så klart ikkje gi deg falske forhåpninger heller..

 

Tenke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, som jeg føler med deg. Opplevde det samme i mars 2006. Startet akkurat slik som med deg, kom på ultralyd og der lå det ingen spire i livmor. Men jeg hadde mye blod i buken, så det ble en hastverks operasjon. Hcg`n fortsatte å stige på meg da, etter dette ingrepet. Var inne på sykehuset og fikk en selvgift sprøyte og tok blod prøver 2 ganger i uka. Etter 1,5 uke blødde jeg og hadde kjempe smerter. Da måtte jeg ha en ny operasjon..Men det var fordi den ene eggelederen min var ødelagt fra en gammel operasjon og der hadde spiren festet seg. Så derfor fjernet de hele eggelederen... Men jeg kom meg fort og nå er jeg 9 uker på vei med den nye spira.

Ønsker deg KJEMPE MYE lykke til, og håper for din del at det ikke er exu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...