**synne** Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som har prøvd det? Bra? Ikke så bra? Vi skal på 6 timers kjøretur snart, og har kjøpt en sånn bilDVD.. tenkte å prøve på turen, for snuppa blir litt utålmodig i lengden... Og vi skal ha med kusina hennes også, som er 7 mnd eldre... Og spilleren er KUN tenkt å bruke på lange turer, 3-4 timer +.... og ikke før grininga starter... Hvis det ikke er interessant for henne så legger vi den bort en stund og prøver kanskje igjen... Lurer bare på om dere har noen erfaringer... Vi er litt delt begge to... Vi syns det er tidlig, men samtidig, så hadde det jo vært veldig fint om det hadde virka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Vi har ikke en sånn DVD-spiller til bilen, men søstra mi fikk det til jul av sine svigers. I romjula dro de til fjells med to barn på hhv fem år og snart tre. Stor suksess! Spesielt på returen. Det var lang, lang kø som resulterte i at hjemturen tok over fem timer! Ingen grinete unger på den turen: ) Vet jo ikke effekten på våre små som snart fyller to år...Men er hun generelt glad i å se på TV, så kan du jo prøve en liten videosnutt-uansett vi foreldre som begrenser bruken. Og så er det jo noen barn som lett blir bilsyke,og kan verken lese eller leke i bilen, og da er dette garantert ikke den riktige underholdningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. januar 2007 #3 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg hadde lovet meg selv at jeg aldri skulle kjøpe noe slikt, det var bare tull, ungene måtte da kunne klare seg noen timer i bil uten tv!!! Vi har campingvogn på sørlandet og det er 2 timers kjøring en vei. Etter at vi hadde kjørt en halv time var Mirja ferdig. Da kastet hun tutter, bøker, leker, mat, drikke osv. villt om seg i bilen! Det ble så galt at vi til slutt bestemte oss for å kjøpe i fjor sommer da de hadde tilbud på prix til 1500,-. Vi kjøpte en ned to skjermer slik at de har hver sin og etter den dagen er det en sann fryd å kjøre tur! Det var ikke en lyd fra noen av dem og de storkoste seg! Bruker den av og til nå også dersom jeg skal hente storebror i bhg eller handle et brød i full fart. Jeg bøyer meg i støvet for dette må være den beste oppfinnelsen som noen gang er laget!! Amen!! Hehehe... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 Ps: unger som blir lett bilsyke blir det faktisk ikke av å se på film (rart nok, hehe) Har snakket med flere som har barn spyr bare de setter seg i bilen men etter at de fikk DVD har de sluttet helt med det!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Så bra, da!! Da trekker jeg den tilbake; ) .. "bare" en jeg kjenner som påsto det ikke var lurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette var godt nytt, jenter! -Kjekt å få positiv tilbakemelding..var redd vi hadde gjort noe galt når vi kjøpte denne saken..hehe... Håper snuppa og setter pris på den, selv om mor og far nok kommer til å avsky postmann pat etter ganske kort tid..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå