Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Nå har jeg en dag igjen til termin og alt føles veldig tung. Er veldig utålmodig og på grensen til deppa. Det verker i kroppen og alt er tung å gjøre. Hvorfor vil ikke den lille der inne komme ut? Vi er så klar for det!!!! Har mye kynnere og tenker nå begynner det. Snart blir det rier, men det bare stopper opp. Lei av å få falske forhåpninger. Skal til jordmor i morra. Har lyst at fødselen skal komme igang, men naturlig. Noen som har gode råd? Jeg har prøv å være aktiv (vaske og gå turer) , ha sex, tar bringebærkapsler osv... Prøver å ikke stresse. Er det på tide å bare legge seg på sofaen og vente? Hvordan startet deres fødsler? Noen spesielt dere gjorde?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Åh, husker jeg var så sinnsykt lei 2 dager før termine sist gang jeg fikk. Da var jeg så lei at jeg sa om den ungen kom den dagen ville jeg ikke se den en gang *ler av seg selv*. Men jeg gikk en uke over terminen, og ikke noe jeg fikk gjort med det. Startet med at vannet gikk hos meg halv fire om morgenen 6 dager over terminen, og ble satt igang tidlig om morgenen den 7. dagen fordi riene ikke ville ta seg til og jeg hadde teng til svangerskapsforgiftning med mye vann i kroppen og høyt blodtrykk, fødte på ettermiddagen. Ønsker deg nå lykke til i alle fall:)
2 barnsmor 81 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 He he... husker godt hvor utålmodig jeg var selv..men det er jo egentlig litt komisk..det er jo uansett bare snakk om dager til du sitter med din skjønne prins eller prinsesse i armene..! Mitt råd er at du ihverfall ikke legger deg ned å venter. viktig å få hvilt så masse som mulig, men da går jo tiden enda saktere. Hva med å strikke noen søte sokker til babisen? Møte noen gode veninner på cafe?
27år nr.4 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Förste gangen gikk jeg syv dager over termin, og det hele startet med at vi hadde sex på morgenen, og tre timer etter det gikk slimproppen. Og så begynte riene å komme. uregelmessig. men 8 timer etter at slimproppen gikk, kom riene regelmessig med 10 min mellom rom. Andre gangen var 14 dager för termin. Da hadde jeg vasket kjökkengulvet. men om det hadde noe å si, det tror jeg ikke. Vannet gikk helt plutselig på natten bare. Vil önske deg masse lykke til. Det er utrolig slitsomt å bare gå slik å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå