mammatør Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hei litt over navlen og til venstre har jeg et punkt som er kanskje litt større enn en 20 kroning som er usedvanlig ømt/vondt. Jeg kjenner det uansett om jeg sitter eller ligger og kjenner det best hvis jeg trykker på det. Er det noen som har noe ide om hva det kan være? (kan jo være babyen som trykker på en eller annen nerve kanskje men da ville vel "trykket" lette når han flytter på seg..?)
Storebror til to :) Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Slik har jeg det også.... Ingen fare.... Snakket med jordmor om dette og hun sa det var bare babyen som presset opp ting og tang som er festet til din navle.... hihi.... men ikke trykk og klem.... Bare la det være i fred. Går bort av og til vel???
mammatør Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Takk for svar. Joda, det går nok bort av og til, men jeg er nok ikke like flink til å få med meg når det er borte som når det er der:-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg også har det. Det er visst bare vesla som strekker på foten sin, samme punktet hver gang. Vondt som pokker når det står på, men det går over. Hun gjør ikke så mye galt enda, så jeg lar henne bare holde på ;-)
Mamma til to tette Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 jepp, kjenner meg igjen på akkurat samme stedet. Har tenkt at det er et sted knøttet har sparket gang på gang..men det andre sier om at alt blir skvist opp kan jo også stemme.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Her det slik nå, og hadde slik ved forrige graviditet. Det er værst når jeg går mye. Jeg går konstant med en håndflate på punktet og "presser inn" magen... Jeg har ikke sagt noe til jordmor om dette, men jeg trodde det var rompa til barnet som lå å presset seg ut... Ihvertfall ut i fra hvilken stilling han har tatt. Dette skjedde sist også med datteren min da hun snudde hodet ned.
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jepp, høres kjent ut det gitt...... Fikk vite av lege og jordmor at det er livmor båndene som går der... så det er ikke noe farlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå