Piivo Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg så en badedrakt til salgs på en av sidene som selger mammaklær, men klarer ikke å finne den igjen! Det var en helt enkel badedrakt som utvidet seg etterhvert som man vokste. Altså ikke en med plass til stor mage i utgangspunktet. Vet ikke om den er så bra, men siden jeg bare har 3 mnd igjen av svskapet tenkte jeg at det kanskje er greit å kjøpe en badedrakt som jeg kan bruke siden også. Er det noen som i det hel tatt skjønner hva jeg er ute etter, - og er det noen som vet hvor jeg kan få bestilt den???? Har så lyst til å svøøøøømmmmmeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
:-) augustibarn Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hei! På mammahuset sin nettbutikk kan du bestille en slik badedrakt, har akkurat gjort det selv. onesize, utvider seg står det :-) Tror prisen var 250 ca. Svøm i vei!
Piivo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 JA, den var det!!! Tusen takk! Er veldig spent på om den er ok å ha på seg...... Men jeg får bare prøve....... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå