Gå til innhold

Bare meg igjen her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde termin på torsdag, og absolutt ingen tegn til fødsel her i gården. Var på ekstra kontroll i dag, tok gu og ul. Han sa jeg ikke var moden, men at ungen var minst 4,5 kg, og det så ut til at den kunne komme opp mot 5kg, fordi den vokste fort. Så jeg håper den kan komme snart... Skal til overtidskontroll til tirsdag.

Er 10 dager siden termin her! Jordmor har prøvd å strippe meg to ganger uten hell, men jeg er moden. Har også fått akupunktur. Er ikke overtid før på søndag, men siden poliklinikken er stengt i helgen skal jeg til overtidskontroll fredag morgen.

Det er jo bare to dager til! Kom litt overraskende på siden jeg trodde ikke jeg skulle på overtidskontroll før på mandag. Får håpe vi føder før overtidskontrollen da :-)

Annonse

Jeg har termin idag (min er imorgen), får vel februarprinsesse jeg og.....

men det går vel bra=)

bare jeg nå får en av de første dagene, orker ikke gå langt over tiden. Har fått litt strekkmerker på magen denne uken..... dette er surt. trodde jeg gikk klar=(

Er her, jeg også! Hadde termin på søndag, og har blitt stripsa og satt modningsakupunktur på tre ganger i løpet av siste uka. Blir nok en februargutt her også. Men jeg føler noe er i gjære i dag. Får noen tak i magen, men de er liksom ikke ordentlige ennå. Så den lille luringen har nok fremdeles god tid, han! Ønsker dere lykke til med fødsel alle sammen! Håper vi får en flott fødeopplevelse!!!

Klem fra

Hadde termin 28. jan. Trodde jeg skulle være mer tålmodig, men i dag kom plutselig "oppgitthetsfølelsen" over meg... Kan jo enda gå nesten 2 uker! Kjenner litt nedpress og har kynnere ganske ofte, men ikke noe som er regelmessig eller vondt. Så her blir det garantert en februarprins!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...