2barns mamma i juli-08?? Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Ååhh.. nå begynner tiden å gå saktere merker jeg... synes tiden har fløyet som fa.... etter de 3 første mnd.. ! Men nå...?? Venter og venter og venter og venter..... hjelper heller ikke på at jeg sover dårligere, er klarere, mer sliten, trøtt, lei, mere sliten, enda mere lei... *ler litt* Men alt dette hjelper jo på psyken for å være klar til å føde SÅ gjett om jeg er KJEMPEKLAR TIL FØDSELEN DA!??!!
2 boys & now pink Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg og er kjempeklar til å møte rusket mitt. Alt er klart, (unntatt navn)... Jeg har 12 dager igjen.
+barebea+ Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ikke klag... Hehe!!! Jeg har bare 50 dager igjen...
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 19 dager igjen her også ! Bare spurten igjen...selv om det ikke akkurat kjennes ut som tiden løper fra meg. Har også begynt å sove kjempedårlig om nettene nå den siste uken, våkner i 4-5 tiden og har vondt i ryggen. Ikke er jeg søvnig heller...Men veldig trøtt hele tiden. Merkelig! Sikkert kroppen som forbereder oss på barseltid med begrenset sovemulligheter. Vi får håper at vi slipper å gå så altfor lenge, og i vertfall ikke over termin. Da flipper jeg ut, tror jeg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå