Gå til innhold

19 dager igjen....

2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååhh.. nå begynner tiden å gå saktere merker jeg... synes tiden har fløyet som fa.... etter de 3 første mnd.. !

Men nå...?? Venter og venter og venter og venter.....

hjelper heller ikke på at jeg sover dårligere, er klarere, mer sliten, trøtt, lei, mere sliten, enda mere lei... *ler litt*

Men alt dette hjelper jo på psyken for å være klar til å føde :)

SÅ gjett om jeg er KJEMPEKLAR TIL FØDSELEN DA!??!! :D

Skrevet

Gjett om jeg kjenner meg igjen. 27 dager igjen her og det kjennes jo som en evighet til. Er jo i tillegg fare for at man går over tiden og da kan det jo hende at jeg har 41 dager igjen.. HJELP!

Skrevet

Kjenner meg også alt for godt igjen =) Har termin 25 februar jeg da, men tenker også med gru hvis jeg skal gå 14 dager oppå det igjen :-S

Skrevet

dagene fram til lørdag vil vel for min del bli mitt livs lengste! Men som du poengterer: KJEMPE VELDIG VELDIG KLAR FOR Å FÅ UT DENNA UNGEN NÅÅÅÅ!

Skrevet

Heh..... jeg har termin idag å begynner å bli veldig utålmodig.

Sender fødestøv til dere andre, håper dere slipper unna overtid.

Skrevet

Håper at månen virker inn jeg da har termin 030207 og det er jo full måne på fredag så da passer det bra at h*n kommer til verden. For nå er mamman lei, helt klar for en tur på føden, i følge gubben lå jeg og klaga i hele natt og det kan nok stemme for jeg hadde vondt hele natta og jeg har vondt i nedre del av magen og korsryggen nå. Men det er ikke noe struktur over det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...