Gå til innhold

jeg blir litt stressa jeg...


Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

føler at emma ikke klarer å følge med så mye..og hun har heller ikke smilt skikkelig annet enn i søvne enda. virker som at hun ikke har interesse av å se på oss å snakke med oss...hun er fem uker. det er ikke det at hun aldri gjør det, men hun ser bare bort igjen med en gang. er dette vanlig eller? førstemann var så våken og "tidlig ute" at det går liksom ikke an å sammenligne de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig. Vi er vel ikke så spennende enda kanskje? Mer moro med lys f.eks :-)

 

Jeg får god kontakt som regel men jeg merker at jeg ikke er kjempe spennende i lengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene ;-) Her venter vi også på skikkelige sosiale smil... Snuppa her smiler kun masse i søvne og når hun har luft i magen...og det er enda mye mer spennende å se på lyskilder & svart mot hvitt (feks persienner mot veggen)... Hun var født 26 des. Så vi får bare være tålmodige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei. Her er tulla 7 uker nå og er meget kostbar med smilene sine. Hun har så vidt begynt, men det er snakk om at vi må jobbe får å få et lite smil eller to.

Hun holder heller ikke øyekontakten så veldig lenge...hun er veldig gla i lys fortsatt, og synes lampa er mye mer spennende enn mor og far.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...