Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Har pcos,hatt diagnosen i mange år,hadde sex 5 år uten å bli gravid,tok da kontakt med lege,målte temp noen månder,ingen eggløsning,så ble det lapraskopi,og graviditet etter noen månder-lillegutt er over året nå:-)MEN nå er jeg klar for nummer to da...hva skjer nå?Venter igjen hver mnd....Ammer sånn smått innimellom,tenker det kanskje kan påvirker litt da,og så må man jo rekke ha sex da:-)men kan de gjøre lapraskopi på nytt?fungerte jo så bra sist gang...Og leser om metformin og alt dette-ikke hørt ett ord om det fra legene her??Beskjeden jeg fikk her var funket ikke lapraskopien ble det henvisning rett til prøverør???Synes bare det virket litt rart ifh til andre forteller her inne...bør jeg være helt ferdig med amminga før jeg tar kontakt med lege for å finne noen skritt videre??Kanskje gi det noen månder til?det vi tenkte da var om det ikke var skjedd noe frem til sommern skulle vi gå videre med det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8024643-bare-litt-jeg-lurer-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå