Gå til innhold

svar til MinnieMe ang positiv gravid test!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har også opplevd dette som du beskriver. Og vil bare si, at det er du som bestemmer!!!! Ikke la deg presse til noe som ikke er riktig for deg.

Jeg er absolutt ikke i mot abort, men synes ikke det er en riktig avgjørelse og ta for at han ikke ønsker barn. Hvis en abort er feil for deg burde du ikke gå igennom det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen menn skjønner liksom ikke at de også er med på å lage barn, og at ting faktisk kan skje selv om man beskytter seg. Og det ser heller ikke ut som om de skjønner hvor tøft det kan være med en abort!! De bare mener at de ikke vil ha barn.

 

Jeg skriver NOEN menn alså!!! Veldig mange andre skjønner greia da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten ang abort. Jeg er også for abort, men det kommer aldri på tale for meg selv. Jeg er 34 år, har fast jobb og venner og familie rundt meg, så jeg (og bebisen) kommer til å klare meg (oss) helt fint :-)

 

Det jeg synes er synd er at forholdet til kjæresten min kanskje går til helv... nå som dette har skjedd, pga at vi kjenner hverandre så lite enda. Dersom dette ikke hadde skjedd så tror jeg vi hadde fått det veldig bra sammen. Og som han sier så vil han barn med meg en gang i fremtiden, men ikke nå... joda, skjønner jo den, er forsåvidt slik jeg også skulle ønske det kunne skje... Men nå har jeg ikke noe valg og er nødt til å tenke på dette på en positiv måte og ta utfordringene som de kommer.

 

Alle sier at jeg må gi han tid, og jeg har sagt at dersom han vil ut av dette så er det fritt fram for han. Men så har han sin stolthet og sier at det ikke er noe alternativ for han. Men likevel er han veldig negativ til det hele. Og jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for at han sliter, han bare drar meg ned med det også. Så nå lurer jeg veldig på om det er noe vits i å være kjæreste med han og se om det blir bedre, eller om jeg bare skal kutte han ut før det går for lang tid og jeg blir enda mer glad i han... argh... blir smårar av å gruble på dette... Jeg har litt dårlige erfaringer med menn fra før av, og det gjør ikke mitt forhold til min nåværende kjæreste noe bedre. I allefall ikke i denne situasjonen.

 

Noen menn som vil kommentere dette, så vær så god :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...