Gå til innhold

CD -til trening? (helt utenom tema her altså!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at denne tilhører skravlesiden, men innleggene forsvinner så fort der at jeg henger ikke med. Håper dere kan hjelpe meg litt.

Skal brenne en cd til trening, sliter med å finne sanger som gir overskudd og energikick, Har dere noen gode forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helu...

har ikke akkurat brenne sanger til deg, men ville tipse om en cd jeg shoppet her om dagen som jeg har på full styrke når jeg trener..

den heter dirty work... og har energi musikk....

klemzer fra

Skrevet

Takker og bukker for alle tips Aprilmor.

Trenger litt skikkelig musikk til trening.

Må få i gang blodpumpa og sirkulasjonen i fettet.

Skrevet

Hadde du bodd i nærheten av meg, skulle du fått en cd av meg... har jo 4000 sanger på datan.... har masse treningsmusikk...

Skrevet

Ehh, bor i nærheten av deg!!

Faktisk i nabobyen.

Synes hcgen din høres bra ut jeg.

Skrevet

Hvor bor du??

Skrevet

Har ikke så veldig lyst til å si det her inne, men skal prøve å komme med noen hint. Men det bli vel vanskelig å ikke røpe noe..he he

Må jo prøve å være litt anonym.

Kan si det slik at for et år siden så var vi fler fra samme distriktet. Byene ligger jo som perler på snor. Fler av oss var på treff noen ganger og du skulle egentlig ha vært med, men du var redd for å bli gjenkjent i din egen by og valgte å ikke bli med. Husker du?

Vel, jeg kommer fra S. Er du med??

Eller er det jeg som tuller nå? Blander jeg deg med noen andre? Jeg skrev under annet nick før. Måtte bytte da jeg ble gjenkjent av noen som jeg ikke ville vite hva jeg skrev her inne.

Skrevet

Nå er jeg med hihi... oki hei nabo...

Skrevet

Hei Emma :o)

Alle Body Work CD-ene er fine å trene til!

Og så har E-type bare rask dancemusikk som gir deg masse energi.

Og som Tullemor skriver, hadde du bodd i nærheten av meg skulle jeg brent en cd til deg. Har tusenvis av sanger inne på Itunes... ;o)

Men jeg bor nok ikke i nærheten av dere :o)

Kos deg med trening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...