Gå til innhold

ingen oktoberbaby på meg

aite

Anbefalte innlegg

Da er visst håpet for en oktoberbaby ute for min del. Det som jeg trodde var en festeblødning, var TR. Og det etter bare 18 dager. Har aldri hatt en syklus som bare varer i 18 dager. Har bestandig hatt en syklus på 25 dager. Men hadde en sa i jula, slik at det er vel den som lager krøll i systemet mitt. Fikk mensen tilbake 3 uker etter sa (13januar).

Tok også el tester i denne 18dagers-perioden (de billige) men de ga aldri noe utslag. Men håpet likevel på at jeg hadde hatt en el. (må vel etter all sannsynlighet ha hatt det fordi jeg målte jo mellom to mensperioder).

Er det noen av dere som har hatt en syklus på bare 18 dager?

Fortsetter under...

Føler veldig med deg. Har og mistet to i MA og fikk blødninger i uke 9 nå. Har blødd i 3 uker men det er liv. Det fins håp men det kan gå galt og. Ufattelig tøft. Syns du bør være heime fra jobb(sykm) nå dersom du føler for det. Belastningen er stor nok som det er uten at en skal måtte forholde seg til masse styr itillegg. Håper det går bra for deg nå eller senere!

Håper virkelig at det går bra med deg. Ta det med ro og ikke løft noe tungt. Hører det ikke er uvanlig med litt blødninger under svangerskapet, men det er jo ikke noe morsomt. Blør du mye?

Ble skikkelig deppa når jeg fikk mensen i mårest. Skjønner ikke at det er mulig med en syklus på bare 18 dager. Skal vurdere å ringe legen min, bare for å høre etter hvor vanlig det er.

Ønsker deg lykke til i svangerskapet. Håper virkelig at det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...