*panama* med to søte små Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hvordan fungerer det igjen? Kommer det papirer automatisk i posten eller må jeg finne det noe sted? Herregud ,under to år siden forrige gang,men jeg husker ikke ;o/ gullfisk hukommelse:o)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Det er visst bare oslo/ahus som må søke om fødeplass. F.eks her i trondheim så blir du automatisk registrert når du er inne til UL, så det kommer helt an på hvor man bor!
*panama* med to søte små Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg vet jeg søkte sist,men husker ikke når og hvordan papirene havnet hos meg;o) Vente litt og se om det skjer noe jeg;o)
Piivo Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Legen din kan sende en søknad for deg. Eller du kan skrive selv til det sykehuset du vil føde på. Jeg syntes det var greit å be legen ordne det.
Piivo Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 I Oslo er det kamp om plassene, så det er lurt å være tidlig ute hvis du har et sterkt ønske om et spes sted. Jeg søkte i uke 8.
laffe*høygravid* Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Legen sendte inn papirene for meg (Ullevål). Jeg søkte likevel, sånn i tilfelle, men fikk da en telefon om at det ikke var nødvendig. Jeg hadde automatisk fødeplass der siden UL var på Ullevål, sa de..
qtpie Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Fastlegen min ordnet med alle papirer og søknader ang fødeplass og ultralyd. Hvis du bor i Oslo, er det best å søke tidlig hvis du har spesielle ønsker. Jeg søkte på Rikshospitalet når jeg var i uke 9, men fikk ikke plass. Da ble jeg automatisk overført til Ullevål. Helt greit forsåvidt...
Alba44 Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Fastlegen min ordnet også med alle papirer ang. ultralyd og fødested. Fikk overraskende raske svar fra sykehuset også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå