Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg vet ikke om jeg klarer,men vi er inne i en vurderings prosess kan man vel si... vi visste hva det var sist gang,men nå vurderer vi å ikke ville vite det... vi har det meste av utstyr fra prinsen var liten baby, og om det skulle være jente så er det jo ikke noe problem å kjøpe litt rosa stasj når hun er født.. mmmm men spørsmålet er om vi klarer det da.. hehe.. er så nysgjerrige begge to... men det er jo også noe med det å få vite det når barnet er født.. åh er så usikker.. heldigvis er det noen uker til ul enda så vi får tenke godt igjennom det.
Annea Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Førstemannen vår ville ikke vise seg frem på UL'en og vi gadd ikke betale for privat UL bare for å vite kjønnet. Var utrolig stort å få vite hva det ble idet han ble født, så stort at denne gangen bestemte vi oss for å ikke få vite det på UL'en. Lykke til med hvaenn dere velger
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 rett før vi skulle på UL så bestemte vi oss for å ikke få vite kjønnet..men da jeg lå der på benken med gele på magen å så på lille nurket,da måtte jeg bare spørre... men lillingen satt på rompa med navelstrengen mellom beina,så det var helt umulig å finne ut.. og nå er jeg så glad for at vi ikke fikk vite kjønnet!! det er så spennende!!! er i uke 25 nå,så det er kjempe lenge til vi får vite det men det er nesten som julaften.. når man går å venter på å pakke opp gavene som ligger under treet.. elsker den spente vente følesen..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå