Gå til innhold

6 dager igjen til termin, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen som helst tegn på noen ting... Er sååå lei og sliten nå... Storesøster kom 7 dager før termin, så jeg hadde jo håpet at det kunne skje noe slik denne gangen også, men nei....

Håper virkeli at denne her babyen har tenkt å komme ut snart... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i samme båt.

6 dager til termin og ingen tegn. Jeg satser friskt på at det ikke kommer så mange tegn lenge i forveien..

Lykke til, håper vi kommer i mål snart!

Skrevet

Jeg leder! 5 dager igjen!

Og det er ikke antydning til noe som helst her heller...

Skrevet

termin til lørdag og ikke noe annet enn de f... kynnerne som jeg har hatt siden litt før jul. Hb hadde sunket til 10,5- legen mente det var ett slags tegn på att kroppen forbereder seg.. og det var det.

Hun som ligger i magen kaller vi nå for blåveispiken- fordi hun tydeligvis ikke har til hensikt å komme før våren...

syte syte syte syte syte

Skrevet

6 daga æ og... og den her kroppen har lurt mæ i masse daga no me at ting va på gang...

Å plutselig idag har æ inge ondta nesten, sov helt tell kl 7, og alt va vell!

Grumf!!

Vil bare så gjerne få ut den her skatten no, vil få det "kjempeonde" overstått og se kæm som kommer ut.

Æ e sliten av å sove lite og dårlig.. og av å gå å ha små ondt i magen, korsryggen osv osv...

Sukk...

Lykke tell iallefall alle, blir spennanes å se kæm av oss som kommer først me fødselshistorie da?! :))

Skrevet

Jeg har 9 dager til termin. Sist gikk jeg 14 dager over før jeg ble satt igang, og det håper jeg på å slippe denne gangen!! Det var laaaaaaange dager og en fødsel fra helvete som varte i over 30 timer!!

Han kan godt komme ut nå syns jeg da......... simsalabim jeg vil ha rier : ) Jeg vil ha vondt nååååååååå!!!!!!!!!!

Skrevet

her kommer haugevis av fødestøv************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* sånn tror det skal holde til alle inkludert meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...