Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet med tanta i fanget i morges, så da ble det ikke vår tur denne gangen heller... Den filletanta lurte meg skikkelig denne måneden. Jeg som ellers ikke har noen særlige TR-symptomer, hadde graviditetssymptomer i fleng (lik de jeg har hatt i tidligere svangerskap). Takket være tempingen så jeg tendensen de siste dagene, og var derfor ganske forberedt på hvilken vei det bar.

Det er jo ikke annet å gjøre enn å reise seg og stå på videre. Har bestilt legetime for å bli henvist til gynekolog. Føler at vi ikke har noe tid å miste, vi blir jo ikke akkurat yngre med tiden og har (foreløpig) satt oss som mål å prøve frem til sommeren.

Prøver å se det positive i det hele, så til "freddan" blir det masse rødvin!

Håper det er andre i "uke 5-gjengen" som tar ansvar og kommer med noen skikkelige gladmeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva annet kan jeg si enn MØKKATANTE !!!!!! Hvorfor skal dette være så vanskelig da. Alt vi vil ha er en liten svømmer som finner veien. Å som jeg hadde ønsket å kunne se hva som foregår inne i livmora etter at salven er avfyrt. Hos oss ser jeg for meg at hele gjengen med svømmere legger seg på rygg og tar seg en hvil og så sovner de inn ....

Godt at det blir rødvin på fredag da Ine. Det er viktig å kose seg også og ikke bare tenke på spire hele tiden.

trøsteklem fra

Skrevet

Uff så kjedelig! Nå begynner det vel å bli trangt i tantefengselet, syns det er veldig mange tanter som forbryter seg mot besøksforbudene sine. Møkkatanter!

Kos deg med vinen din på freddan, vi får ta en stille skål for hverandre vi gamle prøverne!

Skrevet

Synd med disse ubudne gjestene!

Vi får kose oss med vin til helgen, og etterhvert med parteren også, så kan vi gå på symptomjakt igjen om en måned...

Skål for oss:o)

Skrevet

drittgreier med tantebesøk-hun burde jo skjønne at hun er uønsket og holde seg et annet sted. er med på den stille skålen på fredag

Skrevet

Noe må man glede seg over når tante kommer. Synes Martines innlegg var artig og prøver å forstille meg gjengen med svømmere.

Et annet alternativ til at de slapper av er at de har skikkelig konkurranseinnstinkt, det har jo min sambo i sportssammenheng, og at alle kjemper om å svømme fortest og at de i iveren over å komme først glemmer hvor de skal. Eller er helt utslitte når de kommer fram.

Skrevet

Takk for koselige trøstende ord til dere alle! Det er viktig å beholde humoren også i prøveperioden. Fikk lyst til å supplere Martine og Alfabetas "svømmer-teorier". Vi har vært inne på begge teoriene, men har et par til:

* at svømmerne er distre og "glemmer" hva deres hovedoppgave er, og svømmer feil vei (mannen min kan være litt distre av og til, så det kan være en nærliggende tanke...)

* at svømmerne er pre-senile og ikke vet helt hva og hvor de skal, på langsom vandring til de ikke orker mer...

* at svømmerne er stein døde (ligger på ryggen med x som øyne...)

Ja, det hadde vært spennende å tatt en liten ekskursjon i livmora. Det er jo ikke oss det står på, alt ligger jo så godt til rette for en liten leieboer!

Klem til dere alle

Skrevet

Takk for koselige trøstende ord til dere alle! Det er viktig å beholde humoren også i prøveperioden. Fikk lyst til å supplere Martine og Alfabetas "svømmer-teorier". Vi har vært inne på begge teoriene, men har et par til:

* at svømmerne er distre og "glemmer" hva deres hovedoppgave er, og svømmer feil vei (mannen min kan være litt distre av og til, så det kan være en nærliggende tanke...)

* at svømmerne er pre-senile og ikke vet helt hva og hvor de skal, på langsom vandring til de ikke orker mer...

* at svømmerne er stein døde (ligger på ryggen med x som øyne...)

Ja, det hadde vært spennende å tatt en liten ekskursjon i livmora. Det er jo ikke oss det står på, alt ligger jo så godt til rette for en liten leieboer!

Klem til dere alle

Skrevet

Uff, ikke bra med tantebesøk :-(

Venter fremdeles på besøk her, kunne ikke vente, måtte teste, men ikke noe kryss, nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...