Gå til innhold

hvordan mage har dere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hvordan mage dere har og hvordan kjønn dere venter?? får høre at det ikke går ann og se bakfra at jeg er gravid, har hørt di mytene der om at vi kan vite kjønnet på hvordan magen er... noen med erfaring eller som vet :) vet ikke kjønnet denne gangen og holder på og sprekke av nysgjerrighet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig "gravid bare på magen" hvis du skjønner hva jeg mener... Ser heller ikke på meg bakfra at jeg er gravid. Skal ha gutt... :)

Skrevet

Jeg har ikke midje lenger, og magen sitter ganske lavt. Venter gutt, og har en gutt og en jente fra før. Var akkuart lik sist jeg gikk med gutt. Da jeg gikk med jenta mi satt magen høyt, og jeg var smalere rundt midjen enn nå. Kanskje du venter jente???

Skrevet

Jeg har en liten tuttemage... Eller det heter vel typisk guttemage. Og det er en liten prins der inne...

Hadde samme mage sist, og har en prins på snart fem år.

Skrevet

skjønner :) har lagt på meg litt, men ser kun gravid ut pga magen sier di rundt meg... er det ofte gutter på vei når vi ikke ser magen bakfra ??:)

Skrevet

Jeg har typisk "guttemage", struttende og viser ikke bakfra, men flere ultralyder viser jente. Bærer også magen veldig langt nede, og har gjort det hele svangerskapet. Så vet ikke helt om dette er å stole på ;-)

Stoler heller på det med pulsen mot slutten jeg da! Puls rundt 150 blir jente, og lav puls indikerer gutt. Knøttet vårt ligger på litt over 150! :-)

Skrevet

Min mage sitter høyt, og jeg venter en jente :)

Skrevet

Synes magen er helt lik som sist, da var det gutt. Nå har vi fått beskjed om at det er jente..

Skrevet

Jeg har samme som Graviden. Venter gutt og magen sitter lavt. Hadde også mye mer midje når jeg skulle ha jente, og da kunne man ikke se det bakfra.

Denne gangen har jeg lagt mer på meg rundt midjen enn forrige gang. Har lagt mer på meg generelt, men det er kanskje fordi det er nr. 2??

Skrevet

har en liten kulemage hehe,men man kan ikke se på meg bakfra at jeg er gravid..er vel det de kaller guttmage? har en liten gutt inni meg ja ;)

Skrevet

Jeg har en rund mage og venter jente. Man kan tydelig se at jeg er gravid bakfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...