Anonym*Gullklump* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Er det feil av meg og ønske meg en baby nå? Jeg er 20 år og skal gifte meg 20.09.08. Jeg har funnet min livsledsager og ønsker så svært gjerne en baby med han. Vet at vi har god tid men tenk om jeg kunne hatt vår egen med på våre bryllpsbilder. Men blir det feil midt oppi bryllupsplaner og alt? Er det feil av meg pga alder? Tenker så mye i dag og tro det minste tanke setter tårer på meg. Min forlovede gikk nett på jobb og hva gjorde han stryker meg forsiktig på magen mer enn å kysse meg. Han har vært på forretningsreise og hva gjorde han når han kom hjem i dag morges han låg med hodet på magen. Og jeg som er så sentimental i dag låg med trillende tårer. Også ser han på meg og sier jeg virker så hemmelighetsfull med et godt gliss om munnen før han legger hodet tilbake på magen. *så griner jeg litt* Føler jeg gjør alt feil og ikke klarer og gi oss en baby, men er det rett og føre frem under en del stress?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 jeg synes absolutt ikke at det er noe galt i din situasjon som tilsier at du ikke skal få barn nå. så lenge dere begge ønsker det, og har kapasiteten, så synes jeg det holder i lange baner. gjør det du føler
xnjil Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 synes det er en god alder for å få barn , for barnet kan bli stor og være en venn med deg, og for kvinne er det en god periode for man er mer fruktbær.....osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå