sjokoBolla Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Lille her får mme til alle måltidene sine - frokost:bare melk, lunch:grøt og melk, middag:middagsglass og melk, og kvelds:grøt m banan og melk. Men på kvelden har hun begynt å ikke ville ha mek etter grøten sin. Lurer på om jeg bare skal kutte ut melka da, og heller gi henne vann? Hva gjør dere andre?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 her er han litt over 6 mnd... jeg gir han bare mm om morgenen, grøt med vann til og mme etterpå til lunch, middagsglass med vann til og mme etterpå, grøt med vann til og mme og litt kosepupp etterpå til kvelds... Kan jo prøve å kutte ut melka om kvelden men hvis hun da våkner og vil ha mat om natten så er jo den kveldsmelka nødvendig... :-) Viktig at baby får nok væske til maten da:) og ellers om dagen..jeg tilbyr småtten her vann jevnlig utover dagen:)
Bea-79 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Datteren min på 9 får det. Hun får også vann mellom måltider..
sjokoBolla Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Hvor mye vann får han i løpet av en dag sånn ca tror du?
Bea-79 Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hun får mellom 100 til 200 ml. i løpet av dagen!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Min gutt er også 7 mnd., og jeg har også gitt melk etter stort sett alle måltider til nå. Her går det i mm, da, men det er kanskje i prinsippet det samme? Dette høres forresten ut som et fint tema å ta opp i juniklubben. Der snakkes det mye om mat og måltider for tida. Har du vært der? Tror ikke jeg har "sett" deg der! :-)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Min er 6,5 mnd nå og han får mme til frokost, grøt og vann til lunch, middag og vann til middag, grøt og vann til kvelds og mme rett før sengetid. Han fikk også melk til alle måltider før, men plutselig ville han nesten ikke spise fast føde. Da var det på tide å kutte melka
Eliise Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Samme som ~anette og lukas~ Lille her får bare melk til frokost og kvelds... Hun er flink å drikke vann til måltidene, blir vel noe mellom 100 og 200 ml vann om dagen her og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå