Gå til innhold

September: overlate han ...

vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

.. huff. jeg må være med på kurs igjennom nav.. hver dag fra 9-15. jeg har jo marius i barnehagen i 3 dager så min beste veninne skal passe han siden ho er hjemme med sin sønn(som er nesten like gammel som marius). Han kjenner ho jo litt og det går sikkert bra, men han er begynt å skrike når jeg leverer han i barnehagen vist de er på fellesrommet(men ikke når jeg setter han rett med frokostbordet). Har ikke lyst å vere fra han så mye.. har jo vært hjemme siden juli,05 men men får vel hoppe i det jeg og.. huff.. gleder meg til jeg kan gå ut i neste permisjon.. selv om jeg må bli gravid først.. he he.. men tenker sånn på at skriker og vil vere hos meg, ikke noe godt for et mamma hjerte.. he he.. måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje kjekt nei! Men tenk på at han har det bra der han er! :-) Har du snakket min jobb? trengte de folk? glemte å spørre deg før idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. ja eg glemte å fortelle deg og.. he he.. jo de trengte forsåvidt folk men jeg må jo gå på dette kurset i 6 uker.. så jeg ringte ikke opp igjen i dag.. var en anne lise jeg skulle snakke med.. så får vente til etter det vist jeg ikke har fått noen annen jobb.. kan ikke du høre om de gjorde det.. trengte folk og hvor mye.. bare vist du vil da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg kan høre! skal du fortsette å ha marius i bhg 3 dager i uken å vil jobbe de dagene?

(sjefen heter ann elisabeth) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...