Gå til innhold

Huff, er fortvila jeg nå..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på de søte to fortennene til sønnen min på 11 mnd og deter en liten flekk på den ene og en støre flekk på den andre, kanskej litt gulaktig.

Hva er det????

Er jo bare 5 mnd siden de begynte å komme opp jo! Ikke si det er noe farlig....huffe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være han har slått de.. Datteren min slo fortenna i vasken da hun var tre, de ble gule..

Skrevet

Eller så kan det faktisk være begynnelsen på tannråte, det komme først som gule flekker.

Skrevet

Ring til helsestasjonen og hør med de, evt så henviser de sikkert til en tannlege :-D

Skrevet

Uæææ, nei ikke tannråte på nye tanna da:(( Jeg pusser de jo godt..

Og hva gjør de om de sku være det da? Ser aldeles ikke for meg at han skal borre!! Går aldri heller...

Hææregud, tanna er ca 4 mnd..

Skrevet

plakk?? ..høres sånn ut. Blir ikke tannråte på 4 mnd.. med mindre tennene ligger i saft/brus da.. Får han det?

Skrevet

Så fort du kommer deg til tannpleier jo bedre er det. Mye kan gjøres med fluorlakk tidlig! De borrer ikke hos smårollinger så sant de ikke må.

Vet du hvor dere sokner til, tannhelseklinikken? Der får du stjerne i boka for å ha vært kjapt ute med dette. Så ikke gru deg! Ta en telefon, så tar tannpleier en titt.

Skrevet

Han får ikke annet enn mm og vann, og ingenting med sukker.

Er streng der...Kanskje det er plakk da? Høres jo helt sykt ut med karies på en 11 mnd...

Skrevet

Har han fått mye antibiotika? Kan få gule flekker på tennene av det...

Skrevet

nei aldri fått antibiotika..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...