Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Eller er det bare slik at de som vil sove med (amme)bh om natten, de sover med ordinære amme-bhèr? noen som vet om enkelte (amme)-bhèr i så fall er bedre å sove i enn andre?
Nonesin Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 På hennes&mauritz har de singletter som det er innebygd bh i + sånn samme system på som ammebhr. Kansje litt mykere og sove i?!? Ser ihvertfall gode ut;) Også holder de amme inlegg på plass.
vraltevrilte Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg brukte de billigste amme-bh ene fra Spar Kjøp om natta. Tror merket heter Ann (?) Det var mye og god og holdt seg godt på plass gjennom natta (og ammeinleggene på plass) Forsøkte også å sove med amme-bhèr fra H&M, men de sklei alle veier og plutselig var hele senga full av melk... Min anbefaling er iallefall klar - Spar Kjøp sine billige på natta...
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 hmm.. prøvde å finne min str i den typen.. men har ikke sjans til å presse puppene nedi der nå,og da tror jeg det blir veldig feil str når melka kommer i tillegg.. må finne en amme bh som passer snart,blir litt frustrert ja..
Lutitia Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Sist jeg ammet prøvde jeg ut flere amme-bher, men jeg har aldri hørt om spesielle nattamme-bher. Jeg var nødt til å bruke amme-bh døgnet rundt. Min favoritt ble etterhvert amme-bhene fra Bravado. Er ikke sikker på hvilke butikker som selger dem. Jeg kjøpte dem fra www.mammahuset.no.
atlje Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Nå håper jeg at de bh'ene fra Bravado er gode..for nå har jeg nemligen bestilt to bruker ganske stor cup...og jammen meg..hadde de ikke salg på de nå...så da fikk jeg to for prisen av en glimrende
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Kan du ikke kjøpe ammebher uten spiler...Skjønner ikke hva du skal med bh på om natta...Er ikke bra, har jeg hørt... snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå