Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Datteren min har pådratt seg en fryktelig slimende hoste, brekker seg av plagene. Hun er 13 mnd og nettopp startet i b hage. Hun vil nesten ikke spise, men har ikke feber. Hva bør jeg gjøre?
lillegy Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 jeg ville gått til legen... eventulet snakket med helsesøster
**synne** Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 snuppa vår var likens, men hadde feber i tillegg.. hun har bronkitt... Jeg ville gått til legen og fått det sjekket...
Raffna Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Tassen her fikk influensa, tre dager m høy feber og en forferdelig slimhoste. Var hos legen. Eneste å gjøre : sove med hodet høyt hevet (puter under madrassen) og MYE væske. Måtte gå over av seg selv.
Cat.68 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Mi har vært likedan. Det er visstnok slik influensan er i år. De fleste ungene som får den har det på samme måten fikk vi forklart .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå