Gå til innhold

Småhoven i fingrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La merke til for 15 minutter siden at jeg var blitt litt hoven i både fingrene og litt ved anklene. Er dette vann i kroppen lr kan d bare være at jeg våknet slik idag? Vet ikke helt jeg hva jeg skal tro...

Er 35 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være vann i kroppen ja. Fikk det da jeg var ca. 33-34 uker. Lenge til du skal til kontroll?

Skrevet

Ska dit onsdag 7.februar...Bør jeg ringe Jm lr..? Vet ikkehelt jeg hva jeg skal...

Takk for svar :)

Skrevet

Du har nok litt vann i kroppen ja...men siden du er såpass langt på vei er det ikke helt unormalt heller...

Om du hovner mer opp, eller får veldig strek hodepine helt plutselig ville jeg ringt legen... Viss ikke det skjer så ville jeg tatt det med ro:)

Skrevet

Veldig vanlig å få vann i kroppen mot slutten. Men ville holdt et øye med det. Dersom du plutselig blir veldig hoven, ville jeg ringt for en sjekk av blodtrykket. Dersom blodtrykket da har gått mye opp, kan det være tegn på svangerskapsforgiftning. Derfor viktig å følge med litt. Men vann i kroppen i seg selv er ikke farlig :o)

Jeg har 2 i ødem og er nokså hoven, men blodtrykket er finfint, og derfor ikke farlig :o)

Skrevet

ok. skal sjekke på onsdag da.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...