Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hello girls. Kjenner at dagene går utrolig sakte for tida,har bare 10 dager igjen til termin og eg har vore heime siden 13 november fordi jobben ikke kunne tilrettelegge mer for en litt sliten servitør med til vanlig hyper energi. Tok ingen sjanser på å utsette nurket for det stresset som julebordsesongen er og det angrer eg ikke på. Vi kan jo starte vår egen twillight tråd. Alle som vil heng på! Selv er eg 29 år,og dette blir vår første ,termin 10 februar med ei jente som skal hete Britt Elisabeth. Bor på vestlandet men er opprinnelig hardbarka helgelending,eller nordlending som noen gjerne kaller det selv om plassen ligger midt i norge. har inntrykk av at alt som ligger nord for Trondheim er Nord Norge. Det var en liten presentasjon fra meg. Svangerskapet har egentlig gått uten de store plager. Bekkenløsning aner eg ikke hva er og kynner har eg ikke sett snurten av til nå. Eneste plagen har vore vondt under ribbeina på høyre side som bare har blitt verre og verre,men skal vel greie å holde ut litt til. her i vest regner det mye for øyeblikket så eg tror eg holder meg innendørs ,iallefall til mannen kjeme heim fra jobb med bilen.Sitter her og spiser kjeks med sjokolade,nam nam. snakkes da jenter.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 hei:) jeg sitter her med 19 dager til termin. bekkenløsning og all verdens kynnere eller falske rier eller hva det nå er. det gjør iallefall vooondt.... men jeg skal ikke klage, for frem til de siste ukene har svangerskapet vært en drøm:) har selv vært hjemme siden 17 november, så dagene begynner å bli laaaange, iallefall nå når jeg ikke klarer å gjøre noe. er 26 år fra bergen og dette er mitt første barn, min manns andre barn. han har en gutt på 5 i fra før. nurket skal hete Leonora (så lenge legene har rett og det ikke kommer ut en gutt da. haha. kan nesten ikke holde på det navnet da;) det er vel sikkert nurket ditt som sparker godt i ribbeina kan jeg tenke meg. auau. godt å se at ikke det er b are meg som spiser godterier på formiddagen:) hvor holder du til da?
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 hei igjen. Holder til i Sogndal. Kom hit som student for snart 7 år siden,fant min kjære etter 10 dager her og siden har eg grodd fast. Trives kjempegodt. Eg elsker snop. ja her får eg sjokk hvis da dukker opp en gutt fordi eg har vore til 9 ultralyder dette svangerskapet. Har fallt godt under funduskurven så eneste måten å sjekke om tulla vokser er ved UL. Magen min er veldig liten,iallefall hvis eg sammenlikner med andre som er i uke 39 så her sparker ho i ribbeina fra morgen til kveld. legene sier eg kommer til å føde før termin,men hvis denne tulla er like sta som mora si så går eg vel heller på overtid,noe som passer dårlig da pappaen starter i ny jobb 26 feb men 2 veker borte og 9 dager heime. Hadde håpet å få 14 dager hjemme ilag før han reiser. så han prøver daglig å overtale lille Dua i magen til å komme ut for å hilse på oss.Men hans konklusjon er også at ho har arvet staheta fra si mor og da kan han bare gi opp,he he.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Dytter denne oppp og ser om da er flere som vil være med. No skal eg ned til å sentrum for å handle middag,blir stekte raspekaker her i dag.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 sender maaaassse fødestøv til deg:) håper hun kommer før så du og mannen får tid sammen med henne:) jeg går å rydder i klesskapet. ellers blir jeg jo bare liggende her på sofaen å sløve. gudene måtte vite hva jeg skal lage til middag i dag. er litt matlei for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå