Metamorfologia Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Er litt grønn på dette og forstår det slik at det er litt smak og behag hva man velger av disse alternativene. Hadde likevel satt pris på om dere ville delt noen av erfaringene deres med meg, ønsker jo å kjøpe det mest optimale for min lille som kommer i april :-) Ønsker en pose vi kan bruke noen år.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Det kommer vel helt an på vogna du skal ha... Jeg har en quinny freestyle comfort,og da ble det for trangt med voksiposen så jeg kjøpte en oderwalder dunpose(med bamse inni) og den er jeg kjempefornøyd med.
mayaya Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har fåt anbefalt Odenwälder overalt hvor jeg har spurt... De er gode poser, og du får den med eller uten avtagbart lammeskinn. De holder godt på varmen, og er mye enklere i bruk. Voksi kan være ganske knotete, spesielt i starten med en knøttliten baby inni, og uerfarne foreldre ;-) Voksi er også ganske omfangsrik, så mange må slutte med hardbag tidligere med disse posene.
Forskeren Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Har Odenwalder i OTH urban jungle. Veldig fornøyd. Voksi var litt stor for bagen så vi kjøpte aldri det. Brukte arvet skinnpose første tiden i bagen, og Odenwalder i sportsvogna. Synes det er lettvint og greit med glidlås framfor mange knytinger.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Min erfaring (fra barnehage) er at odenw. er ikke så varm, og heller ikke like romslig. Ville gått for voksi selv om den tar større plass, for som du sier skal du jo bruke den en stund. Nå har ikke vi kjøpt en av de små moderne vognene, vi har en Simo kombi, og der er det god plass. Knytingen i voksi er bare rutine, tenker aldri over at det er slitsomt. Det er fantastisk å kunne legge barn med lite tøy på midt på kaldeste vinteren, tenk hvor deilig det er å være så bevegelig!
mayaya Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Det er jo stor forskjell på varmen i den med eller uten lammeskinn også, da..
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er veldig fornøys med Voksiposen,den er praktisk og varm, og i tillegg bra til å bruke i pulk. Dattera vår er snart tre og 100 cm høy og vi kan fremdeles bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå