Gå til innhold

MME ca 10 uker +-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hvor ofte?

og hva slags flaskesmokk?

føler jeg ikke får til det her og er usikker på alt... =(

håper noen kan hjelpe oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 11 uker i morgen, men får pupp da, men bruk avent sin flaske, ca 100ml mme NAN1, hver 3 time, mulig babyen din drikker helt opp mot 150ml, prøv deg frem. Den flasketuten som er med på flasken, kan du bruke!

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 1/2 mnd, han spiser ca 150-180 ml til hvert måltid (hver 3-4 time)

Det står også på mme hva dagsdosen er, men gutten min spiser mer enn det.

Jeg spurte hs om jeg gav han for mye mat, og da sa hun at han skulle spise til han var mett. Og det gjør han jo, han gir seg når han ikke vil ha mer.

Jeg bruker Dr.Brown`s flasker og smukkene som hører til den. Men det er jo opp til hver enkelt om hva man synes er best.

Skrevet

Vi gir 5-6 måltid pr.dag. Og da drikker kan 150-190 pr.måltid. (Gutten vår er 11 uker) Vi bruker dr.browns sine flasker, kjempefornøyd me de. Avent sine flaskesmukker svelget han masse luft med..

Lykke til :)

Skrevet

Hvis du har oppvaskmaskin så velg Dr.Browns, den gangen eldstemann var baby så slet jeg no fælt med oppvasken, synes det var så masse deler i Dr.Brown flasken.

Skrevet

Jeg bruker Avent til datteren min og brukte smokk nr 1 da hun var 10 uker.. Prøv deg evt litt frem med tuten.. Jeg har gitt Nan fra starten av. Hvor mye og mange måltider står på pakken du kjøper med mme. Prøv deg litt frem. Lykke til

Skrevet

Vi bruker Dr. Browns flasker, de er kjempe fine! Datteren vår har melke allergi, så vi bruker nutramigen. Legen vår anbefaler alle som skal bruke vanelig mme om å holde seg unna NAN. Det var så mange barn som utviklet melkeallergi ved bruk av NAN. HIPP er visst bra..

Skrevet

Jeg lager av 150ml vann og ca hver 3.time på dagen, og et par ganger på natten. Men trodde de pleide å sove lenger på nettene snart nå? trodde også jeg burde begynne med 3hullssmokk ¨nå... synes det tar så lang tid å få i seg melka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...