Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hvordan gjør dere det med bursdager? Vi får trolig barn i samme mnd. Vår eldste er født i begynnelsen av mai og en baby er forventet å ankomme i slutten av mai. Da blir det jo litt avstand mellom bursdagene, men lang nok til å ha to bursdager fremover?
Salsa Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Så lenge de er veldig små og det bare feires med familien, så kan man jo ha det sammen, men at de får gavene fra dere på hver sin dag. Kanskje gjøre litt ekstra stas på dem på hver sin dag, f.eks. med lys på brødskiva og litt ekstra godt etter middag (spørs jo hvor store de er). Når de blir så store at de skjønner forskjellen på min og din dag, så hadde jeg holdt to forskjellige dager - i hvertfall når det skal inviteres barn. Jeg og broren min har bursdag på samme dag, men det er 3 år mellom oss. Da vi var små, var det to selskaper på samme dag så fort vi var gamle nok til å skjønne poenget ((: Vi ville jo ha forskjellige barn på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå