Gå til innhold

Er det vanlig at symptomene kommer og går?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to SA i 5.uke. Er nå gravid i 7. uke og håper virkelig det skal gå bra denne gangen! Prøver å tenke positive tanker.

I dette svangerskapet ble jeg småkvalm fra 5.uke. Nå har imidlertid kvalmen gitt seg og jeg er heller ikke like trøtt lenger. Brystene er heller ikke like ømme.

Blir litt stressa og lurer på om alt kan være i orden likevel?? Noen som har liknende erfaringer? Skal heldigvis til ultralyd neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

 

Ja jeg har også hatt to SA tidligere så jeg var kjempenervøs når symptomene forsvant for ca en uke siden. Jeg var sikkert på at det hele var over for denne gang og jeg ventet bare på de fæle krampene skulle kommer og støte alt ut, men etter noen dager kom både kvalmen og de ømme brystene tilbake og nå er jeg helt satt ut igjen med brekninger og trøtthet og alt som er. Er gravid i 10. uke. Snakket med jordmor og lege og leste her på ekspertsvar fra jordmor og konklusjonen er at det er helt normalt at symptomene kommer og går - nå er det også min erfaring så da tror jeg på det og =). Jeg vet jo ikke om alt er som det skal inni meg da, men føles sånn. Skal på ul i neste uke jeg og så da får vi se. Lykke til davel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen idag og hun sa at der er vanlig at syptomene kommer og går, er gravid i 6 uker og syptomenen mine forsvant for en uke siden ,men fra mandag syptomene mine kom tilbake , så det er ikke noe å bekymre seg for .lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har hatt ømme bryster rundt uke 6 men nå har eg det ikkje lenger.var også konstant kvalm i 5-6 dager men spydde ikkje mer enn 2-3 ganger.etter det ble eg helt fin igjen og kjente ingenting utenom stikkinger i magen av og til. håpte på at eg var ferdig med den verste biten for eg var i helt fin form så lenge men det varte fram til i går.nå er eg 10 uker på veg og er kvalm igjen :-( i går hadde eg forferdelig hodepine og spydde som en gris...så symptomene kommer og går ja men men... gleder meg kjempe masse uansett til det som kommer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...